Kommentarer & svar.

 2012-02-04    13:13:00   av:.

camilla om Hernandez VH:
Vore jättekul att läsa om hur du jobbar inför 4-års. Tänker du rida regionalt dressyrkval eller via kvalitén?
Vore som sagt kul att läsa om eftersom jag också tränar för 4-års :)
Svar: Jag, kan försöka utveckla mer om träningen. Men i det stora hela tränar vi på framåt precis som med de andra hästarna :) Tror att vi försöker oss på att kvala via dressyrkvalen! Kommentera gärna och fråga om du undrar något mer om vårat jobb mot 4års championatet!
Och Lycka Till! :)

Julia - Dressyrblogg om Sanna Nilsson Dressyr Butiken INVIGNING 28 januari 2012!:
Åh, super fin butik! Ska dit på lördag, hoppas vi ses! :D
Svar: Kul att du tycker det! Hoppas att du gillade den även i lördags!? :)

 

E om Hernandez VH:
Otroligt otroligt fin! Helt sjukt vilka hästar du har, kan absolut förstå varför folk blir avundsjuka och en aning.....bittra ;)En själv är inte så värst bitter, utan bara lite avundsjuk :)
Svar: Ja han är en pärla! Jag kan också förstå att folk vill ha vissa av de hästar jag har, jag vill ju ha dom själv liksom. Man ska dock passa sig för att se allt svart eller vitt, det finns en baksida med allt, även med att ha fina hästar!

 

Helene om Sanna Nilsson Dressyr Butiken INVIGNING 28 januari 2012!:
Åh vad kul! Då måste jag åka och titta :)
Svar: Du är varmt välkommen!

 

Pia om Sanna Nilsson Dressyr Butiken INVIGNING 28 januari 2012!:
Super fint!
Svar: Tack!

 

Anonym om Chicago, till salu!:
Vad är det för stam/ras?
Svar: Han är reggad som svensk ridponny, men nu övervuxen – precis som ”min” Kessys Derano som jag tävlade som junior.
e: Eg Pauli u: Shore Brookas Coco ue:  Speyksbosch Nando

 

Fia om Slut på vecka 3.:
Ser finfint ut!! :) Men hur ska du hinna stå där, du har väl fullt upp ändå??
kram
Svar: Tackar! Jag ska inte stå där så mycket, till en början ska min mamma jobba där och om det går bra så anställer vi någon som får jobba i butiken. :)

 

~MADELINO~  om Slut på vecka 3.:
Vilken fancy boutique ni donat iordning!
Svar: Ja, tycker faktiskt den blivit fin! Kom och hälsa på nån dag Madde! :D

 

Stina om En riktigt bra onsdag!:
Svinsnygga stövlar!
Svar: Tack! :)

 

sofia om Förlåt.:
hej sanna! du red ju femårsklassen (?) i somras i falsterbo, jag undrar bara om du kan lägga ut bilder på det och om du kan förklara hur det går till med kvalen för att ta sig till falsterbo! har läst i förra årets propp osv men tycker det är lite luddigt, så hade varit bra om någon som varit med kunde förklara =) tack på förhand!
Svar: Hejsan! Det stämmer! Bilder finns här; http://sannanilssondressyr.blogg.se/category/blogg-i-bilder-2.html
Det är lite luddiga regler faktiskt, men först ska man anmäla att man vill vara med och försöka kvala genom att sätta in 1250 kr på FHS bankgiro och där skriva namn osv. Då får man ett deltagarbevis/resultatblankett hemskickat detta ska tas med på de tävlingar man försöker kvala (i år får man kvala från 25 mars till den 17 juni på alla reg, nat och elit-tävlingar) och ska lämnas till arrangören innan start – femåringar har 6 försök på sig att kvala och man måste ha två godkända kval för att få tävla på Falsterbo. Om man lyckas kvala ska blanketten skickas till FHS och sedan ska man registrera sig som ryttare på FHS hemsida.
Hoppas att jag har gjort det lite tydligare för dig :) Du är annars välkommen att fråga igen! /Sanna
Här är proppen om någon undrar;
http://falsterbohorseshow.se/page_attachments/0000/1280/Folksam_Scandinavian_Open_D.pdf

 

Anonym om Chicago, till salu!:
Så fin!!!!! Om jag hade pengar..
Svar: Ja han är verkligen fin!

 

Amanda om Förlåt.:
Jag tror att folk förstår att du prioriterar verksamheten över bloggen! Speciellt när du har dagar fyllda av härliga fyrbenta varelser :)
Svar: Jag hoppas det! Exakt, de kräver sin tid dessa underbara djur :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se