Slut på vecka 3.

 2012-01-23    01:27:19   av:.
Ja, nu har ännu en vecka gått.. Helt sjukt, tiden bara rullar iväg! Men det är lite kul oxå, jag längtar nämligen till tävlingarna som en tok!!

Jag hann inte blogga nåt mer igår som ni märkte.. Hoppas och tror alltid att jag ska hinna mycket mer än vad jag sist och slutligen gör. Menmen, får väl vara nöjd med allt det som faktiskt hinns med!

Idag var Annika (equiterapeut) ute i stallet och behandlade Dutch och Dorn. Dutch njöt som jag vet inte vad - han älskar Annika!! För Dorn var det dock första gången med behandling från Annika och han var lite skeptisk, förstod inte riktigt hur skönt det kan vara att slappna av.. Men jag tror att det kommer bli bättre för varje gång, han lär snart märka hur skönt det är med massage!! 

Imorgon ska Dorn och Hernandez till tandläkaren i Söderköping, trevligt att hälsa på hos Torbjörn igen och vi hoppas att de är fina i munnen! :)

Det är förresten super kul att ni kommenterar så pass mycket, jag har sett att det trillat in massor av kommentarer den senaste tiden och ska försöka fixa svar på alla så fort som möjligt! Lovar att det kommer upp innan veckan är slut.

Nu är det dags att sova, hörs imorgon!


Fotade i butiken idag, blev en hel del fina bilder!
 ~MADELINO~

Vilken fancy boutique ni donat iordning!

 2012-01-23    01:39:24     URL: http://madelino.blogg.se/
 Fia

Ser finfint ut!! :) Men hur ska du hinna stå där, du har väl fullt upp ändå??

kram

 2012-01-23    10:23:22
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se