Hernandez VH

 2012-01-24    09:34:22   av:.



Namn:
Hernandez VH
Född: 2008
e: Hermes u: Rakel ue: Rohdiamant
Födelseland: Sverige
Ras: Svenskt Halvblod
Mankhöjd: ca 165 cm
Smeknamn: Hernandez, Torsten
När fick jag honom: Jag köpte denna kille november 2011.

Om Hernandez:
Detta är en ängel! Han är så extremt genom snäll att man blir förvånad varje gång man hanterar honom! Men han har även en lite busig och lekfull sida, även om han alltid ser till att inte trampa på några tår så sprattlar han till då och då – bara för att på något vis berätta att han lever och är lycklig! Han är så söt, har tre bra gångarter, talang för att bli något stort inom dressyrsporten och helt klart en av favoriterna i stallet!
Hernandez´s tidigare meriter: Under 2011 bevisade Hernandez att han var en utav Sveriges bästa treåringar! På treåstestet i april delade han första platsen på 50 poäng och på Championatet på Flyinge i oktober placerade han sig på 7e plats i finalen!
Meriter med mig: Vi har inte varit ett par så länge än och har därför inte hunnit få några meriter tillsammans. Men jag hoppas på att detta ändras under 2012!
Gör nu: Vi tränar flitigt inför 4-årschampionatet hemma i Lista!

 E

Otroligt otroligt fin! Helt sjukt vilka hästar du har, kan absolut förstå varför folk blir avundsjuka och en aning..... bittra ;)En själv är inte så värst bitter, utan bara lite avundsjuk :)

 2012-01-24    19:32:37
 camilla

Vore jättekul att läsa om hur du jobbar inför 4-års. Tänker du rida regionalt dressyrkval eller via kvalitén?

Vore som sagt kul att läsa om eftersom jag också tränar för 4-års :)

 2012-01-24    22:31:51     URL: http://millas.blogg.se/
 carolina - tinkas.blogg.se

SV: Börjar med att fråga fått mailet?? skickade förra v? vad vill du ändra å så? Ja din lilla skit har ja massa (nej nu överdrev ja, många) bilde på. Kan bli lite kämpigt att skicka över dock men vill du ha några så säg till =)



Vad roligt föresten att du ska öppna nu till helgen! Hade vart skoj att vara där! Vad kommer du ha för roliga märken? Massa lycka till med affären!

kram c

 2012-01-25    13:49:34     URL: http://tinkas.blogg.se/
 ida dagson

Sanna, jag har massa bilder på dig ifrån Strömsholm förra året!:) Vill du att jag skickar över dom till dig?=)

 2012-01-25    21:29:11     URL: http://swedendressage.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se