En riktigt bra onsdag!

 2012-01-19    00:57:15   av:.
Onsdag idag då och visst har det varit en bra dag! Trots förkylning och extrem trötthet så tycker jag att det rullat på bra..
Hann göra lite ärenden i stan på förmiddagen, lämnade bland annat in stövlar på lagning hos skomakaren - coolt var att han kom ihåg att han lagat dragkedjan på dom för tre år sedan! Snacka om bra minne, jag tycker iaf att det var coolt ;)

När jag kom hem började jag rida ganska direkt för att hinna motionera lite hästar innan Pia träningarna började. Red Dutch, Dorn och Rebeccas Tintin (som tack för att hon hopptränade Kaka igår kväll) och Hernandez och Kaka longerades.
På träningen för Pia red jag Dannyboy - som var lite av en vilding idag, sprallig som få! Men även väldigt fin och extremt duktig - fick till och med till någon typ av liten bytesserie med fina raka och jämna byten! Och han är bara 6 år!! Gjorde även massor med skolor i traven och man kan snart säga att de är perfekta, inte riktigt än, men på god väg och helt klart redo för att visas upp på tävling! :)

Ännu fler förfrågningar om träningshästar har trillat in, känns verkligen peppande! Något annat som känns bra är att börja tänka på tävlingarna som närmar sig, längtar till säsongen drar igång!
Är även sugen på att det ska bli februari, eftersom månad nummer två detta år blir en riktig träningsmånad.. Mattias kommer upp 2-3/2 och sen ska jag till Nyköping och träna för Annica Westerberg den 6-7/2 och mer träningar ser det ut och bli! Men redan nästa vecka är det träningar med Knytkalaset på Ericsberg för Liane! :)
Ja, inte är det konstigt att livet känns ganska bra just nu!?!

Nu är det hög tid för mig att dejta sängen, lång dag i stallet imorgon igen!

Men innan jag trycker på "publicera" så smyger jag in ett par Dagens outfit bilder till er ;)

Brunt och beige och kanske lite guld? Lägg märke till mina nya stövlar som jag kärat ner mig i!


Jag och lilla Dannyboy :)


Fel färg på sporrarna, jag vet, men visst är stövlarna underbara!?!
 Liza

Riktigt snygga stövlar!

 2012-01-19    10:05:54
 Lina- dressyrblogg

Jättesnygga stövlar! =)

 2012-01-19    10:12:06     URL: http://liinadolk.blogg.se/
 Frida Hallgren

UNDERBARA!

 2012-01-20    00:45:42     URL: http://www.fridahallgren.se
 jessica

vad är det för jättesnygga stövlar?

 2012-01-20    07:58:01
 Anonym

Supersnygga!!! Petrie?

Haha kolla hur Danny står med frambenen på första bilden :D

 2012-01-20    11:10:33
 Julia

Sjukt snygga stövlar!

 2012-01-20    20:01:44     URL: http://youngrider.bloggplatsen.se
 Anna S

Riktigt snygga stövlar! Jag gillar både färgen och den lilla detaljen med spännet :D

 2012-01-20    22:44:21     URL: http://missbelinda.blogg.se/
 Stina

Svinsnygga stövlar!

 2012-01-22    21:02:28     URL: http://sodressage.se
 Paddar

Vad brukar du linda med för paddar? Jättefina stövlar :-)

 2012-01-27    00:33:11
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se