Förlåt.

 2012-01-21    16:10:20   av:.
Tja alla ni trogna bloggläsare, frågan är ju hur dålig jag är på det här egentligen? Ganska värdelös om jag ska vara ärlig.. Inte blir det mycket skrivet på bloggen, jag ber om ursäkt 1000 gånger om! Enda förklaringen är att mina dygn har för få timmar, fattar inte hur folk får ihop det?
I torsdags var det en heldag i stallet, red långt in på kvällen och kom upp till lägenheten strax innan klockan visade att det blivit fredag. Och i fredags var jag på Formex mässan i Stockholm, Kingsland var där och vi kunde kika på kollektionen inför vinter 2012! Fick kolla och prova hela den stora kollektionen och det tog extremt lång tid! Men helt klart värt det, för vilka extremt snygga grejer som trillar in i butiken i höst!! Vissa saker är jag helt såld på, jag längtar verkligen! (Ni som känner mig vet att jag hatar vintern, så att längta till nästa vinter är skumt för min del, tänk vad några obeskrivligt snygga västar mm kan göra!)
Vl hemkommen från mässan, så anlände mina bästa tjejkompisar från skoltiden (typ en kvart efter att jag klivit ur bilen här hemma) vi käkade gott och pratade skit lååångt in på natten! Extremt trevligt!!

Nu ska jag rida några hästar :)
Ska försöka skriva lite mer här senare om jag hinner!
Ha en underbart bra lördag i vilket fall!
 Amanda

Jag tror att folk förstår att du prioriterar verksamheten över bloggen! Speciellt när du har dagar fyllda av härliga fyrbenta varelser :)

 2012-01-21    16:32:45     URL: http://awibring.blogg.se/
 sofia

hej sanna! du red ju femårsklassen (?) i somras i falsterbo, jag undrar bara om du kan lägga ut bilder på det och om du kan förklara hur det går till med kvalen för att ta sig till falsterbo! har läst i förra årets propp osv men tycker det är lite luddigt, så hade varit bra om någon som varit med kunde förklara =) tack på förhand!

 2012-01-22    13:30:54
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se