Fler kommentarer som förtjänar sina svar.

 2012-02-05    12:24:00   av:.
 

Frida Hallgren om Onsdag.:
Någon liten film under mattiasträningarna kanske? Alternativt filma lite när/om han rider? :-)
Svar: Nåt filmklipp blev det, ni ska få se! :)

 

 

 

 

Ingrid om Veckans Träningstips tar en paus.:
Dom är superbra!! :)
Svar: Kul att du gillar dom! :)

 

 

 

camilla om Mängder av kommentarsvar!:
Jo, lite kritik är alltid kul. Och nu har hästen lyckats skada sig ordentligt idag så jag får hålla tillgodo med att kolla på filmer och planera träningen istället så då sitter det fint med lite tankar utifrån :)
Svar: Det har du rätt i :) Ska försöka ta mig tid att kolla! :)


Sabina Mann om Butiköppningen!:
Din butik var otroligt fin! Tyvärr hade jag inte turen att kunna åka dit på lördagen, utan kom sent på söndagen. Då var det inte mycket kvar du ;)

Men en otroligt fin anläggning och butik! Måste bara säga att du kämpar på otroligt bra med att driva detta företag och att du får en guldstjärna av mig! Det låter som att du gör ett toppenjobb och att du dessutom kan förbise de avundsjuka människor som hittar hit förtjänar ännu en guldstjärna!

Fortsätt att göra som du gör, jobba lika hårt som du gör och njuta av det du gör, så tror jag att du har en ljus framtid till mötes! (:
Svar: Tack! Kul att du tycker det! Ja, herregud va vi sålde på lördagen! Men det har redan kommit in en hel del nya ridkläder och andra roliga varor!

Vilka snälla ord, det värmer verkligen! Stort Tack!! 

 

Frida Hallgren om Sanna Nilsson Dressyr Butiken Invigning IMORGON!:
Helt sjukt snygga grejer!
Svar: Håller med dig! 

 

Lisa Björkström om Sanna Nilsson Dressyr Butiken Invigning IMORGON!:
Har ni några ponnysar till salu just nu? ni har så fina hästar och ponnysar, och jag letar en ponny just nu :)
Svar: Kaka ska säljas, men jag hade tänkt att låta honom tävla lite först så det blir nog i sommar – men han är till salu även nu till rätt ryttare så att säga.  :)
Rulle ska också säljas, superfin liten dressyrponny på fyra år med framtiden för sig! Hör av dig om du vill veta mer! [email protected] 0733967156

 

Malin om Sanna Nilsson Dressyr Butiken Invigning IMORGON!:
Lycka till med den fina butiken:-) Så mycket fint!!
Svar: Tackar!! 

 

Anonym om Sanna Nilsson Dressyr Butiken Invigning IMORGON!:
Ser galet fint ut! :)
Kommer ni ha Horseware också? Bästa täckena tycker jag. Blir det nätbutik också?
Svar: Roligt att du tycker det! Nej, inte nu iaf.. Okej, ja det är super bra täcken! Jag tycker dock att Bucas har bättre passform, har du provat dom? :) Ja tids nog kommer det att bli nätbutik, vi försöker fixa det till sommaren! :)

 

madde  om Sanna Nilsson Dressyr Butiken Invigning IMORGON!:
Åh typiskt att ja missar invigningen :/ är på semester men får väl åka när ja kommit hem istället..
Svar: Trist.. Hoppas att du hade en härlig semester dock! Du är varmt välkommen hit! 

 

Julia - Dressyrblogg om Sanna Nilsson Dressyr Butiken Invigning IMORGON!:
Oj, så mycket snyggt! Längtar tills imorgon! ;D
Svar: Tack Julia! Hoppas att du är nöjd med dina inköp! :D

 

Helene om Mitt i natten.:
Usch vad hemskt! Massa styrkekramar!
Svar: Ja det var en hemsk kväll och natt. Tack, det behövs!  

 

Anonym om Mitt i natten.:
Hej!
Usch inte kul läsning då jag antar det var någon av hästarna som var illa därann... Men din butik ser ju jättefin ut.Precis alla märken finns med som man alltid kollar efter.Men tyvärr denna helg har vi ju ridsportsgala så jag hinner inte med en tripp till E-tuna åxå.Men Önskar Dig Lycka Till
MVH
Annika
Svar: Hej. Lite info kommer snart i ett inlägg till er läsare.
Kul att höra att du tycker det! Du är varmt välkommen någon annan gång! Tack så mycket! :) Mvh /Sanna

 

SBM  om Mitt i natten.:
Jag hoppas att alla människor och djur är ok – men det verkar ju tyvärr inte till att vara tillfället. Trist att läsa detta inlägg.
Det är svårt att skriva något, när man inte vet vad som har hänt – men jag tyckte ändå det var bättre att skriva lite, än att låta bli.
Livet är en berg- och dalbana – det kan vara svårt att accepterar, men motgång ger starka… Inte just i ögonblicket, men på sikt.
Kram på dig Sanna

Obs – jag är dansk och har därför fortfarande inte full koll på svenska språket, det finns därför stor risk för stavfel och konstiga meningar.
Svar: Tack så mycket för en fin och stöttande kommentar! Snart kommer att inlägg upp som förklarar det hela lite.. Jag har dock inte orkat med att skriva detta riktigt än. Som sagt Tack för kommentaren! Kram

 

Paddar om En riktigt bra onsdag!:
Vad brukar du linda med för paddar? Jättefina stövlar :-)
Svar: För det mesta lindar jag med ”Mias” teddy paddar :) Eskadron har också super bra paddar!
Tack!

 

A om Sanna Nilsson Dressyr Butiken INVIGNING 28 januari 2012!:
Hej! Verkligen fantastiskt fina saker. Finns det planer för webbshop längre fram för oss långväga?;)
Svar: Håller med dig, jag vill verkligen ha allt! :P Det kommer bli det tids nog, troligtvis är den klar i sommar :)

 

ida dagson om Hernandez VH:
Sanna, jag har massa bilder på dig ifrån Strömsholm förra året!:) Vill du att jag skickar över dom till dig?=)
Svar: Va kul! Det får du gärna göra! :)

 

carolina - tinkas.blogg.se om Hernandez VH:
SV: Börjar med att fråga fått mailet?? skickade förra v? vad vill du ändra å så? Ja din lilla skit har ja massa (nej nu överdrev ja, många) bilde på. Kan bli lite kämpigt att skicka över dock men vill du ha några så säg till =)

Vad roligt föresten att du ska öppna nu till helgen! Hade vart skoj att vara där! Vad kommer du ha för roliga märken? Massa lycka till med affären!
kram c
Svar: Du får gärna skicka över lite bilder om du har tid! :)

Ja det var väldigt lyckat! Vi har en hel del fantastiska märken som tex, Kingsland, Anky, Mias, EqualityLine, Eskadron, Back on Track, Bucas, Petrie, Cavallo, Pikeur, Roeckl,
Otto Schumacher, Champion, Sprenger mm.
Tack Carro! Kram

 

Frida Hallgren om Sanna Nilsson Dressyr Butiken INVIGNING 28 januari 2012!:
Åh men döda mig vad fint!
Svar: Kul att du tycker det! :D

 Thilda

Vad snygg din nya header är :)

 2012-02-08    14:57:15     URL: http://thildasodergren.blogg.se/
 Stinas

Oj vad fint det har blivit här inne!:)

 2012-02-11    13:16:01     URL: http://sodressage.se
 Madde

Var hittar man mer info om ridsportsbutiken? Öppettider osv?

 2012-02-12    11:22:04     URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/
 Anonym

Hej! allt bra?:)

tänkte bara tipsa dig om att jag säljer en del kläder i bloggen just nu, kavaj, shorts, kjolar. kika om du har lust; http://lavitadilovisa.blogg.se/2012/february/saljer-2-rosa-plagg.html#comment

 2012-02-12    13:00:09     URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
 ragda

Lust att va med i dagens awesome? :D

 2012-02-12    13:24:27     URL: http://augrm.blogg.se/
 Malin

Madde: Du kan gilla Sanna Nilsson Dressyrbutiken på Facebook :-)Där finns all info och nyheter kommer upp löpande..

 2012-02-12    15:09:19
 Julia - Dressyrblogg

Vad fin bloggen är Sanna!

 2012-02-12    20:53:13     URL: http://youngrider.bloggplatsen.se
 Madde

Tack Malin :)

 2012-02-12    21:05:26     URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/
 Madde

Hmm hittar det inte på fb :/ ?

 2012-02-12    21:10:33     URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/
 Anonym

Länk till butiken på Facebook;

https://www.facebook.com/pages/Sanna-Nilsson-Dressyr-Butiken/135146679937768



Btw. Super fin ny design Sanna!

 2012-02-13    02:42:01
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se