Mängder av kommentarsvar!

 2012-01-30    23:59:00   av:.

Tova om Bilder från träningarna för M i januari '12.:

Hej!
Tänkte bara fråga en sak, din dressyrsadel ser riktigt skön ut. Vad är det för någon? För och nackdelar? Letar dressyrsadel till min 5 åring, tack på förhand! ;)
Svar: Hej! Just på bilderna i inlägget du kommenterade har jag en Childeric sadel, men för det mesta rider jag i Röösli sadlar. :)

 

Sandra om Vilken helg.:
Sicket charmtroll! :)
Svar: Ja verkligen, stallets prins! 

 

Anna Sanna om En riktigt bra onsdag!:
Riktigt snygga stövlar! Jag gillar både färgen och den lilla detaljen med spännet :D
Svar: Tack! Ja, det gör jag med! Älskar dom!

 

Julia om En riktigt bra onsdag!:
Sjukt snygga stövlar!
Svar: Tack, jag håller med dig!

Anonym om En riktigt bra onsdag!:
Supersnygga!!! Petrie?
Haha kolla hur Danny står med frambenen på första bilden :D
Svar: Tack! Det stämmer, Petrie stövlar!
Ja, han kan typ vända ut och in på sig själv.. Står ofta på roliga sätt :P 



jessica om En riktigt bra onsdag!:
vad är det för jättesnygga stövlar?
Svar: De är av märke Petrie och modell Polo :)

 

Lovisa om Marwin är nu såld!:
Visst har han stått hos Mattias J?? För jag tror minsan att vi provred honom när vi letade ny störhäst :D Hihi, kul att jag hittade hit! ;)
Svar: Det har han gjort och säkerligen är det fina Marwin du provridit :) Verkligen och du är så välkommen så!

 

Frida Hallgren om En riktigt bra onsdag!:
UNDERBARA!
Svar: Ja, jag är helt kär i dessa!!

Lina- dressyrblogg om En riktigt bra onsdag!:
Jättesnygga stövlar! =)
Svar: Håller med dig där! :)

Liza om En riktigt bra onsdag!:
Riktigt snygga stövlar!
Svar: Tack Liza!

 

Jessica Eriksson-Stalltjej.se om Quatilas A.R:
Vilken liten fining, det är ju bara att hoppas att han gör dig stolt, med den stamtavlan så har han ju att brås på!
Svar: Ja han är min lilla guldklimp! Det kan man inte argumentera emot ;) 

 

IDA om Fler bilder från träningarna för M i januari '12.:
Jisses vilken snygg häst!!
Svar: Tack! Och ja, han är otroligt vacker faktiskt :)

 

matilda om Quatilas A.R:
så söt!
Svar: Japp, söt som socker är vad han är!

 

Malin om Bilder från träningarna för M i januari '12.:
P: om du nu känner Sanna så väl som du skriver att du gör varför är du då så feg och skriver anonymt? Du har rätt till din åsikt men då ska du våga stå för den också!!!!!!Och även om din åsikt inte stämmer överens med de andras så har de rätt att tycka att Sanna rider bra osv. Du inser väl att alla tycker att du är ett skämt när du kommenterar som du gör och är anonym!!!!!
Svar: Tack för stödet Malin! 

 

Anonym om Vilken helg.:
GUD SÅ SNYGG!!!
Svar: Ja, eller hur!?!? :D

 

camilla om En ganska bra vardag trots allt..:
Kul, ser fram emot lite bilder -och videor skulle också vara roligt.
Vore jättekul om du kunde kika på min video från träningen idag och ge lite konstruktiv kritik :) Hästen är en 08:a och nyss igång efter vintervilan.
http://millas.blogg.se/2012/january/traningen.html
Svar
: Det ska jag försöka lägga upp :)
Ber om ursäkt för att jag inte redan har gjort det, det var ju ett tag sen du kommenterade här menar jag och nu kanske du inte vill ha mer respons? /Sanna 

 

Alice om En ganska bra vardag trots allt..:
Hej Sanna!
Kursen som var hos dig med Pia var det bara dina hästar med eller vad var det mer för grupp? Brukar ni ha kurs? Hur ska man göra för att få vara med? /Alice
Svar: Hej! Det är fler än jag som tränar för Pia på kurserna, jag har 1-2 lektioner per dag och sen är det 5- 10 andra personer som också tränar med sina hästar. Kursen som vi hade här i början av januari var den första som vi haft med Pia som tränare, men det planeras redan nya – troligtvis helgen vecka 13 som närmast :) Maila mig på [email protected] så berättar jag mer. /Sanna


Frida Hallgren
om En ganska bra vardag trots allt..:
Hej Sanna! Du har inte lust att visa lite videos på dina hästar? Var så längesedan nu! :)
Svar: Hej! Det ska jag absolut försöka fixa! :)

 

Anonym om Celissa A.R:
Gud va fin hon är!!
Svar: Ja hon är en liten pärla!

 

Line om De sista bilder från träningarna för M i januari '12.:
Gud vilken snygg outfit på dig och Dutch!! Var har du köpt det, inte så lätt att hitta Anky grejer i Sverige?! :D
Svar: Tackar! Allt kommer ifrån vår butik :D Nu är det lätt att hitta Anky, kom förbi hos oss i Lista! :D

 camilla

Jo, lite kritik är alltid kul. Och nu har hästen lyckats skada sig ordentligt idag så jag får hålla tillgodo med att kolla på filmer och planera träningen istället så då sitter det fint med lite tankar utifrån :)

 2012-01-31    22:46:46     URL: http://millas.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se