De sista bilder från träningarna för M i januari '12.

 2012-01-09    18:41:00   av:.

Mattias hoppade upp på lilla Hernandez ena dagen oxå, tyckte att lillkillen utvecklats mycket sen jag fick hem honom vilket var kul att höra! :)


Provade även på lite skänkelvikningar, vilket vi fick läxa på att lära oss till nästa träning!


Jag och Dutch!


Outfit; Jag, Pikeur ridbyxor och Anky väst. Dutch, Anky schabrak och lindor :)


Jag och min älskade prins!

Det blev tyvärr inga fler bilder denna gång, ska försöka ta lite mer vardagsbilder så att ni får se hur hästarna går :)
 P

Men lilla Sanna, så blåögt att tro på att Hernandez blivit bättre i din träning.. Tränaren är väl bara ännu en "jasägare" som vill ha betalt. Väx upp lilla du.

 2012-01-09    20:21:01
 Lisa

Så tråkig stämning du sprider här "P". Sanna är en jätte duktig och snäll tjej som absolut inte förtjänar dina elakheter! Troligen har du aldrig träffat henne eller sett henne rida och baserar dina kommentarer på ren avundsjuka. Kan du inte bara frsvinna härifrån?

 2012-01-10    00:18:24
 P

Jag känner lilla Sanna bättre än ni tror.. Varför skulle jag vara avundsjuk och varför skulle jag inte ha samma rätt att kommentera som du!?

 2012-01-10    00:58:55
 Line

Gud vilken snygg outfit på dig och Dutch!! Var har du köpt det, inte så lätt att hitta Anky grejer i Sverige?! :D

 2012-01-11    13:56:16
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se