Quatilas A.R

 2012-01-16    23:54:00   av:.



Namn:
Quatilas A.R.
Född: 13/6 2011
e: Totilas u: Quinzy ue: San Quintero xx
Födelseland: Sverige
Ras: Svenskt halvblod
Mankhöjd: Bara ett år, så han växer så att det knakar, skulle kunna gissa att han blir i den perfekta storleken 165 + när han blir vuxen!
Smeknamn: Lilla Q, Q.
När fick jag honom: Jag köpte honom under sensommaren 2011.

Om Q:
Jag tycker så extremt mycket om denna lilla kille, han är söt som socker, en vilding som är lite blyg men alltid har glimten i ögat! Förhoppningsvis växer han upp och blir en extremt vacker dressyrkung, jag längtar verkligen till den dag han ska ridas in!
Q´s tidigare meriter: Om man ska vara helt ärlig så har han inte fyllt ett år än, så några meriter har han inte i bagaget. Men han börjar bli duktig på det här med att ha grimma på sig vilket vi är stolta över.
Meriter med mig: Inga alls, än. ;)
Gör nu: Äter, växer, sover och busar med sina jämnåriga vänner!

 matilda

så söt!

 2012-01-18    21:40:36     URL: http://skogsrusset.soclog.se
 Jessica Eriksson-Stalltjej.se

Vilken liten fining, det är ju bara att hoppas att han gör dig stolt, med den stamtavlan så har han ju att brås på!

 2012-01-19    00:40:51     URL: http://stalltjej.se
 Natasha - Dressyrhörnan

Åh denna lilla vill jag verkligen följa :) Hoppas att han blir lika otrolig som sin far :)

 2012-02-08    09:44:07     URL: http://dressyrhornan.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se