En ganska bra vardag trots allt..

 2012-01-13    01:46:05   av:.
Igår var det underbart fint väder, jag red 6 hästar, fixade lite fakturor och hade en jätte mysig kväll framför en film! Härlig dag!

Idag har det regnat, snöat, blåst och varit allmänt trist! Inne i stallet har det dock varit lika skönt som vanligt, jag älskar verkligen att ha stallet och ridhuset ihop byggt!! Framförallt såna här tråkiga dagar!
jag har fixat ännu mer kontorsjobb idag och är nu klar med allt runt förra veckans alla träningsdagar - vilket känns skönt att ha bockat av.
Rådberg var på besök idag och vaccinerade Dutch, Dorn och Kaka. Han kollade även igenom Danny lite allmänt, jag tycker att det är skönt att kolla av hästarna lite då och då - även om man inte märker av nåt problem. Och nu ska ju Danny träna mer på den lite högre nivån så det var extremt skönt att få se honom helt ren på ett böjprov! Frisk och kry häst! :)
Jag red sedan 3 pållar och Hernandez longerades, vi släppte även alla tre fölen så att de fick springa av sig i ridhuset! De fick ju inte vara ute så länge idag i det hemska vädret så de hade mycket spring i benen kan man säga! Och så extremt fina de är, alla tre faktiskt! Jag längtar verkligen tills de ska ridas in! Fick ganska mycket bilder på dom oxå, ni får se så fort jag har fått in dom på datorn :)

Men nu är det dags att dejta sängen för att klara av morgondagen!

Förresten! Jätte roligt är det att jag fått massor av olika samtal de senaste dagarna från människor som vill ställa sina hästar i träning hos mig! Nu har jag ju inte plats att ta emot alla tyvärr, men det är skit kul att det är så många som hör av sig! Känns bar att företaget rullar enligt planen! :D

Men nu, God Natt!


Smakprov från alla bilder som tagits under de senaste dagarna. Här är lilla Rulle, som har blivit så fin!
 Frida Hallgren

Hej Sanna! Du har inte lust att visa lite videos på dina hästar? Var så längesedan nu! :)

 2012-01-14    22:13:02     URL: http://www.fridahallgren.se
 Alice

Hej Sanna!

Kursen som var hos dig med Pia var det bara dina hästar med eller vad var det mer för grupp? Brukar ni ha kurs? Hur ska man göra för att få vara med? /Alice

 2012-01-15    18:24:47
 camilla

Kul, ser fram emot lite bilder -och videor skulle också vara roligt.



Vore jättekul om du kunde kika på min video från träningen idag och ge lite konstruktiv kritik :) Hästen är en 08:a och nyss igång efter vintervilan.



http://millas.blogg.se/2012/january/traningen.html

 2012-01-15    21:43:55     URL: http://millas.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se