Mitt i natten.

 2012-01-27    02:50:45   av:.
Det här är inte bra, jag borde sova just nu.. Men om jag inte låstas som ingenting kan väl ni göra detsamma? Hur farligt är det att bryta nyårslöften egentligen, det är ju nästan självskrivet att man inte ska klara att hålla dom?! Jag intalar mig det iaf.

Jag bloggade inte igår (onsdag) som ni säkert märkte och tyvärr kan jag inte delge er om anledningen.. Inte just nu iaf. Jag kan dock säga att hemska händelser drog igång under kvällen och fortsatte långt in på natten innan det tog slut mycket olyckligt.. All denna spänning och sorg har gjort att min dag idag har varit jobbig, har haft obeskrivligt ont i huvudet. Livet känns väldigt tungt vissa dagar och idag var en sån dag.
Allt detta gjorde även att jag missade träningen med Knytis idag. :(

Men jag red iaf Dutch och Dorn hemmavid och Danny longerades och Rebecca hoppade Kaka. Förutom allt stalljobb, besök av hovslagaren och lite jobb i butiken hände inte mycket denna dag..

Imorgon ska jag iaf till Ericsberg en sväng och träna, ska bli kul att träffa alla, skönt att komma hemifrån en stund och inte minst roligt att träna för Liane! Tar med mig Dutch och jag hoppas att lägga vissa jobbiga tankar åt sidan och ta ut det mesta av träningstimmen!

Det är dags att sova nu.


Arkiv bild på min lilla älskade Bell för fylla ut inlägget.
 SBM

Jag hoppas att alla människor och djur är ok – men det verkar ju tyvärr inte till att vara tillfället. Trist att läsa detta inlägg.

Det är svårt att skriva något, när man inte vet vad som har hänt – men jag tyckte ändå det var bättre att skriva lite, än att låta bli.

Livet är en berg- och dalbana – det kan vara svårt att accepterar, men motgång ger starka… Inte just i ögonblicket, men på sikt.



Kram på dig Sanna



Obs – jag är dansk och har därför fortfarande inte full koll på svenska språket, det finns därför stor risk för stavfel och konstiga meningar.

 2012-01-27    10:31:23
 Anonym

Hej!

Usch inte kul läsning då jag antar det var någon av hästarna som var illa därann... Men din butik ser ju jättefin ut.Precis alla märken finns med som man alltid kollar efter.Men tyvärr denna helg har vi ju ridsportsgala så jag hinner inte med en tripp till E-tuna åxå.Men Önskar Dig Lycka Till

MVH

Annika

 2012-01-27    14:26:04
 Helene

Usch vad hemskt! Massa styrkekramar!

 2012-01-27    16:14:57     URL: http://Helenececilia.wordpress.com
 Lina

åh nej nej hoppas alla hästar är ok!? :(

 2012-02-06    22:57:16
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se