Svar på kommentarer.

 2011-11-10    08:17:00   av:.

Sofia om Tjoho.:
klart vi vill höra om tävlingshelgen! :))
Svar: Då ska jag skriva ihop och berätta om den! 

 

Ingela om Första tävlingsdagen.:
Hej sanna! de är så kul att följa din blogg och dina fina hästar :) håller alla tummar för dig i helgen! lät spännande när du skrev att du skulle jobba på hviderup, vad brukar du göra och vad ha du gjort då?
kram
Svar: Hej! Va roligt att du tycker det! Tack så mycket! Det är mycket ridning, finns ju massor med hästar förutom de som skulle med på tävlingen som ska motioneras varje dag. I ett så stort stall finns det ju massor att göra jämt, mockning, hästar som ska ut och in från hagen, de ska borstas och skötas mm. Den här gången hann jag inte med att hjälpa till med jobbet så mycket dock, hästvisningar kom i vägen. Men jag vill alltid försöka jobba så mycket jag kan och får där nere, alltid lär man sig något :)

 

Helene om Torsdag kväll.:
Lycka till :) !!
Svar: Tackar för det! 

 

Linda.. om Träning.:
Kollar in din blogg dagligen!
Du kämpar verkligen på, dra runt hästföretag är inget glitter o glamour men vill man så kan man, härligt!
Verkligen jätte duktig och önskar dig all lycka till i framtiden!
Kika gärna in på min blogg, har egen häst som jag tävlar med samt varvar med hundar!
Svar: Va roligt att höra! Skönt att du, bland andra, förstår det. Det är inte så vackert som de fem minuterna på tävlingsbanan i vardagen. Men för det mesta så är det roligt! :D Tack så jätte mycket!! Det ska jag göra :)

 

Julia om Höst på Hviderup.:
Klart vi vill!
Svar: I fix ;) 

 

Anonym om Höst på Hviderup.:
Fina ni är :-) Men vilka snygga kläder du har, vad är det för ridbyxor, väst och tröja? Jättesnyggt!! Ska ta en liten shoppingtur imorgon och skulle bli jätteglad om du hann svara ikväll :-)
Svar: Tack! Det är Pikeur ridbyxor, en Pikeur skinnjacka (alltså ingen väst och tröja), mer bilder kommer snart! Ber om ursäkt för att jag inte hann svara innan din shoppingrunda – hoppas att du hittade något annat snyggt ;) 

 

P om Höst på Hviderup.:
Jaaaaa vill gärna se bilder!! Har jobbat där nere och vill gärna se hur det ser ut nu, saknar det ibland! :)
Svar: Då ska ni få det! :) Jasså, va kul! Det förstår jag, som hästintresserad trivs man som fisken i vattnet på Hviderup!

 

Sara om Höst på Hviderup.:
Ibland kan jag känna mig så himla avundsjuk på dig! Inte på ett negativt sätt dock för jag tycker du förtjänar att ha så fina hästar, du rider otroligt fint och verkar snäll och ödmjuk. Men du vet hur det är när man "också" vill... Själv har jag tävlat upp till st george men sålde därefter min häst pga hans ålder. Nu kommer det ta ett tag innan jag har råd att köpa någon ny men en dag så! :D

Kan du inte berätta om din "karriär"? När började du rida? Fick första hästen? När bestämde du dig för att satsa och hur går man tillväga OM man vill satsa för att komma dit du är idag?
Själv vill jag inte ha hästar som mitt arbete så en sådan satsning är egentligen inget för mig. Men skulle vara intressant att läsa!
Stor kram och Lycka till!!!
Svar: Jag förstår hur du menar.. Jag kan dock erkänna att jag ibland känner mig extremt avundsjuk på alla som har ett mer ”normalt” liv, utan kvällsfodringar varje kväll vid 22, tidiga mornar och långa arbetsdagar 365 dagar om året. På alla dom som ”kan” vara sjuka från sina jobb, dom som inte måste planera i typ en vecka för att hinna träffa familj eller kompisar endast för några timmar och på dom som är lediga över tex  jul och nyår.. Men det finns ju upp och ner sidor av alla livssituationer. Och för mig så är allt det här jobbet värt glädjen jag får ut utav det hela :)
Men som sagt jag förstår hur du menar. :)
Det finns faktiskt lite av infon du frågar efter i ett inlägg som ligger i kategorin ”Skribenten”, men jag kan försöka skriva ihop och utvärdera lite mer om det önskas :)
Tack så jätte mycket!! Kram /S



Råttan om Söndag och tidsbrist.:
Ha så skoj där nere i söder nu, och lycka till i helgen! Jag hejjar på dig, det vet du! ;)
Kram o gos!
Svar: Vi hade självklart jätte kul ;) Tack så mycket råttpojken! Kramar

 

Anonym om Jag tänkte dela med mig av lite "vill ha" grejer..:
Superbra skydd helt värda sitt pris!! Din blogg är kanon bra Sanna =)
Svar: Det håller jag verkligen med om! Tackar!! 

 

moa om Stallets prinsar!:
Super lika! Har aldrig tänkt på det innan :O Är dom släkt på nåt vis?? :D
Svar: Eller hur?! Nej dom är faktiskt inte det, dom har bara haft tur och blivit så snygga båda två ;) 

 

Julia om Jag tänkte dela med mig av lite "vill ha" grejer..:
De verkar super-bra! Butik, kommer den ut på webben också? :)
Svar: De tycker jag verkligen att dom är! Till att börja med kommer det bara vara en ”vanlig” butik, men förhoppningsvis kommer vi snart kunna öppna en webbutik också  :)

 

Julia om Stallets prinsar!:
Verkligen lika och så fina!
Svar: Kunde inte hålla med dig mer!

 

Madde  om Jag tänkte dela med mig av lite "vill ha" grejer..:
De är kanonbra, tyvärr ganska dyra :/
Svar: Ja visst är dom! De kostar en del, det har du rätt i. Men jag tycker att de är värda sitt pris fullt ut då det är så extremt bra kvalitet på dom – de håller i evigheter, trots maskin tvätt och hårt slitage! 

 

Jummie om Jag tänkte dela med mig av lite "vill ha" grejer..:
Åååh dom marinblåa riktigt skriker efter mig.. Har inte provat dom, så det tänker jag göra ;)
Svar: Super snygga! Do it ;)

Julia om Fredagsmys.:
Vilken underbar bild.
Svar: Tack! Jag älskar den! :)

Moa om En ny vecka började idag.:
Sanna! Saknar din blogg när du inte uppdaterar! Hoppas inget allvarligt har hänt dig eller hästarna.. Älskar den här bloggen
Svar: Det har absolut inte hänt något allvarligt, tack för din omtanke dock! Jag har bara haft lite för lite tid att blogga..
Va kul att du gillar den! :) 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se