Höst på Hviderup.

 2011-11-01    16:38:42   av:.
Vi är nu framme hos Mattias och Jessica. Har ägnat fm åt att packa upp och komma på plats här i vårat hem för veckan. Har även tränat på håruppsättningar så att Rebecca kan fixa det snabbt och enkelt när det är dags för tävling på fredag! Har varit ute med Dutch på en promenad och Rebecca följde oss med kameran, tror att det blev några riktigt fina bilder faktiskt.. Ni får självklart se dom om ni vill? Har dock inte fått igång datorn än så jag bjuder bara på ett smakprov som hon tog med denna taben.
 Sara

Ibland kan jag känna mig så himla avundsjuk på dig! Inte på ett negativt sätt dock för jag tycker du förtjänar att ha så fina hästar, du rider otroligt fint och verkar snäll och ödmjuk. Men du vet hur det är när man "också" vill... Själv har jag tävlat upp till st george men sålde därefter min häst pga hans ålder. Nu kommer det ta ett tag innan jag har råd att köpa någon ny men en dag så! :D



Kan du inte berätta om din "karriär"? När började du rida? Fick första hästen? När bestämde du dig för att satsa och hur går man tillväga OM man vill satsa för att komma dit du är idag?



Själv vill jag inte ha hästar som mitt arbete så en sådan satsning är egentligen inget för mig. Men skulle vara intressant att läsa!

Stor kram och Lycka till!!!

 2011-11-01    23:20:55
 P

Jaaaaa vill gärna se bilder!! Har jobbat där nere och vill gärna se hur det ser ut nu, saknar det ibland! :)

 2011-11-02    12:14:51
 Anonym

Fina ni är :-) Men vilka snygga kläder du har, vad är det för ridbyxor, väst och tröja? Jättesnyggt!! Ska ta en liten shoppingtur imorgon och skulle bli jätteglad om du hann svara ikväll :-)

 2011-11-02    19:48:42
 Julia

Klart vi vill!

 2011-11-02    21:27:48     URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se