Första tävlingsdagen.

 2011-11-04    18:43:06   av:.
Gick väl sådär om jag ska vara helt ärlig.. Dutch var superfin på framridningen, Jessica var snäll och hjälpte mig och hon gjorde det med den äran - piruetterna är inte ens ett litet problem när hon står brevid. Men tyvärr är det ju inte framridningen domarna ser och när vi väl kom in på banan tapade jag känslan och då börjar Dutch genast hitta på egna grejer. Han är väldigt fin men långt ifrån lätt min älskade häst. Vi slutade iaf på 62,5 % (tror jag) och placerade oss med det typ mitt i resultatlistan. Jag kan inte säga att jag är nöjd, men det har gått värre och det är en dag imorgon oxå. Bilder och ev nåt filmklipp får ni se när jag kommer hem till Etuna igen. Imorgon startar jag på eftermiddagen så det blir lite jobb här hemma på Hviderup först. Ha det bra och håll gärna tummarna imorgon, vi behöver det :)
 Ingela

Hej sanna! de är så kul att följa ditt bloggande och dina fina hästar, håller alla tummar för dig i helgen, lät spännade när du skrev att du skulle jobba på hviderup :) vad får du då göra och ha gjort då?



kram

 2011-11-05    21:18:43
 Ingela

Hej sanna! de är så kul att följa din blogg och dina fina hästar :) håller alla tummar för dig i helgen! lät spännande när du skrev att du skulle jobba på hviderup, vad brukar du göra och vad ha du gjort då?

kram

 2011-11-05    21:41:22
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se