En ny vecka började idag.

 2011-10-24    23:40:32   av:.
Japp, måndag igen. Helgen var bra enligt mig, hoppas att ni håller med på den punkten?
Fick en hel del gjort i lördags, skottade bland annat igen massor med hål och gropar som hästarma trampat upp i hagarna, vilket är bra att ha gjort nu när det snart kommer frysa i backen igen..
På söndagen hade jag bland annat en lektion på kvällen där jag fick hoppa upp och hjälpa till att rida en väldigt fin liten ponny! :)

Idag har det varit mycket jobb runt butiken, jag längtar till den är färdig för att öppnas!

Jag mår inte så bra just nu, illamående med huvudvärk.. så jag ska gå och lägga mig. Natti


Bild som får mig glad, fina lilla fölis!
 Moa

Sanna! Saknar din blogg när du inte uppdaterar! Hoppas inget allvarligt har hänt dig eller hästarna.. Älskar den här bloggen

 2011-10-27    17:25:50
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se