Kommentarer från augusti som får ett svar.

 2011-08-31    12:18:00   av:.

 

 

amanda om En favorit hemma hos mig.:
har också en sådan!
Svar: Visst är den bra!?

15 Augusti, 09:10

 

 


Hanna om Bilder från vackra Hviderup.:
Så fint vid Hviderup!
Svar: Visst är det, helt fantastiskt!


Cornelia om En favorit hemma hos mig.:
Jag har också en sån tävlingsmapp.
Svar: Hur bra som helst enligt mig :)
 

14 Augusti, 21:49

 

 

Julia om En favorit hemma hos mig.:
Jag har en sån här: http://www.stallboken.se/default.asp?p=info&c=organizer_info
Den är underbar!
Svar: En sån hade jag också för några år sedan :)

14 Augusti, 14:58

 

 


Helene om En favorit hemma hos mig.:
Jag har! De är superbra!
Svar: Eller hur!?
 

14 Augusti, 12:46

 

 

Anonym om Ännu en vill ha grej..:
Döläckert!
Svar: Håller jag verkligen med om!
 

12 Augusti, 22:20

 

 

Thilda om Video på Marwin.:
Han är verkligen super fin! Kommer bli riktigt duktigt tror jag :D
Svar: Det håller jag med dig om! :D

11 Augusti, 00:16

 

 


Cecilia om Video på Marwin.:
Han är ju super fin hoppas han fortsätter att utvecklas till en fin dressyrhäst.
Svar: Tycker jag med! Det tror jag verkligen :)
 

10 Augusti, 21:46

 

 

kickan om Bouquet.:
Såååå vacker!
Svar: Hon gnäggar till dig Kickan! :P
 

10 Augusti, 18:20

 

 

Cornelia om På tal om dressyrbanor.:
Jag har ett sånt och det är jättefint! :)
Svar: Åh, nu blev jag nästan lite avundsjuk :P
 

10 Augusti, 09:16

 

 

Linda  om På tal om dressyrbanor.:
Det är fantastiskt fint!! Verkligen charmigt!
Svar: Ja, det är det verkligen!!
 

09 Augusti, 22:50

 

 

Madde  om Dressyrprogram.:
Jag har också extremt lätt för att lära mig dem, det blir väl så när man tävlat så mycket och många olika program!
Svar: Det kan säkert vara en anledning, det blir ju bara lättare och lättare med åren tycker jag :)

09 Augusti, 20:53

 

 


Jummie
om Svar till frågestunden.:
Kul att läsa, minns ju när vi var yngre och du satt upp på min dåvarande ridtravare (shettisen kanske vi inte ska prata om, hahah) och han gick ju bättre än vad han någonsin gjort!

Efterlyser också övningar igen, nu har vi kommit upp i nivå lite att vi kan börja rida de lättaste övningarna med ett godtagbart resultat! =)
Svar: Vilka minnen!! :P Och vad snällt sagt!  Jag ska försöka komma på och publicera lite bra övningar igen :)

03 Augusti, 17:13

 

 


Fia om Mitt liv är lite rörigt just nu.:
Guud så fint det är där nere! Är det bara Mattias som har sina hästar där nu? Har för mig att han delade med någon förut?
Mera bilder!!! :)
Svar: Ja visst är det!! Nej, det är Ebba och Mia von Essen också. Försöker fixa det ;)

03 Augusti, 09:39

 

 


Anonym om Första dagen på sista sommarmånaden.:
När kommer svaren till frågestunden ?:)
Svar: Som du säkert sett så kom de upp tids nog :)

02 Augusti, 13:12

 

 


Linda
 om Första dagen på sista sommarmånaden.:
Grattis! Va kul om hon tog sig!
Min egna märr kastade sitt foster nu för några veckor sen... Trist! Men ny semin idag så hoppas de är bättre lycka denna gång!
Sommaren får inte ta slut än! Vi har massor att göra innan hösten får komma
Svar: Tack! Ja väldigt!
Ja sånt är väldigt tråkigt, min Sibell tog sig inte heller i år.. Hoppas att det gick bättre på andra försöket!?
Så känner jag också, jämt! Vill aldrig ha vinter!!
 

02 Augusti, 11:36

 

 

S om Ericsbergs sommardressyr 2011.:
Jättegrattis, han är verkligen ljuvlig! Även om du känner att du tappade på framridningen så slog han många med hästlängder! Ljuvlig trav på den hästen!
Svar: Tack så mycket!! Va kul att du säger det, extremt roligt att höra :)
 

02 Augusti, 07:01

 

 

Anonym om Ericsbergs sommardressyr 2011.:
Grattis till jätte bra prestationer, du är ju bara för duktig Sanna!!
Svar: Tack så jätte mycket!!

01 Augusti, 15:48

 

 

Sandra om Ericsbergs sommardressyr 2011.:
Grattis till placeringarna :)
Kul att han återhämtat sig så snabbt, o videos kan man inte få för mycket av!
// Sandra
Svar: Tackar!! Ja, vi har verkligen haft tur i oturen! Bra att veta, då försöker jag fixa mer sådana!

01 Augusti, 12:25

 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se