Första dagen på sista sommarmånaden.

 2011-08-02    01:52:03   av:.
Heeeeeeeeeej!
Idag är det början på slutet av sommaren, hur känns det tycker ni? Hemskt anser jag iaf..

Jag är så extremt trött att jag tror att jag smäller av, kan inte ens garantera att detta inlägg blir läsbart.. Men som alltid så gör jag mitt bästa med denna lilla blogg.

Imorse var vi på Flenmo, vi fick beskedet att en av våra damer troligtvis är dräktig med Tuschinski! Nu ska det bara väntas i 40 dygn innan vi kan kolla att detta verkligen stämmer :) Spännande tycker jag! Vi håller tummarna!!

När vi kom hem från Flen motionerades fem av stallets hästar och annat fix och trix utfördes.
Vi flyttade ponnyerna som är ute på bete till en ny hage, vilket de verkligen gillade! Stona flyttades oxå och denna gång ihop med varandra och in i en gigantisk hage :P Härligt att se dom springa runt i det höga gräset och det underbara vädret! Tog säkert 700 kort på dom, som ni självklart ska få se när jag fått in dom på datorn osv..

Nu måste jag nog sova.
God natt!


Mysbild.
 Linda

Grattis! Va kul om hon tog sig!

Min egna märr kastade sitt foster nu för några veckor sen... Trist! Men ny semin idag så hoppas de är bättre lycka denna gång!



Sommaren får inte ta slut än! Vi har massor att göra innan hösten får komma

 2011-08-02    11:36:18     URL: http://wildbyheart.blogg.se/
 Anonym

När kommer svaren till frågestunden ?:)

 2011-08-02    13:12:34
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se