Mitt liv är lite rörigt just nu.

 2011-08-03    00:23:00   av:.
Det är väldigt rörigt, om jag ska vara ärlig. Men jag njuter ändå av livet såhär i början av augusti, trivs liksom.
Det är härligt att ha häst på sommaren!

Snart ska två hästar lastas och jag ska sätta mig i lastbilen för att åka ner till Skåne, ska träna för Mattias i två dagar.
Sen åker jag hem utan hästar för på lördag tar jag semester.. Jag och min fina vän Rebecca sticker till Grekland i två veckor. Det ni, värsta lyxen känns det som! Har inte haft en lugn stund på över ett år nu, så att få sova i en solstol känns som paradiset! Svårt att vila igen sig hemma eftersom det alltid finns något som behöver göras på en såhär stor anläggning, så jag passar på att sticka iväg och ladda batterierna när det är relativt lugnt här hemma.. Åtta hästar är ute på bete, flertalet nere på träning hos Mattias, bara några få kvar i stallet som tjejerna här hemma helt klart klarar av att ta hand om :)
Det ska iaf bli riktigt skönt!
Nog tal om semestern..

Som sagt åker till Mattias inatt, riktigt kul trots att det är en väldigt kort visit denna gång! :) Ska se om vi hinner med lite planerande inför hösten och vintern.. Hoppas det, höstmånaderna närmar sig ju med stormsteg!

Svaren till frågestunden kommer imorgon förresten, ber om ursäkt för att det tagit sån tid..
Nu ska jag sova nån timme innan vi påbörjar den välbekanta resan ner till Lund. :) 
Godnatt! 


Ridhuset på Hviderup, som ett andra hem!
 Fia

Guud så fint det är där nere! Är det bara Mattias som har sina hästar där nu? Har för mig att han delade med någon förut?

Mera bilder!!! :)

 2011-08-03    09:39:36
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se