Svar på kommentarer i från början av april.

 2012-04-09    12:59:00   av:.

Julia om Secondhorsegear.blogg.se:
Men vad kul! Ska genast kollina  :)

Svar: Roligt med den responsen! Gör det! :)

Julia om Glad Påsk!:
Glad påsk!

Svar: Tack! Hoppas att du haft en härlig Påsk helg!

Julia om Bilder från tävlingarna i Åstorp.:
Vilket steg :D

Svar: Ja, han rör sig underbart!

Sophie om Håruppsättnings tips.:
Vad fint :)

Svar: Tack!

Paulina om Lite bloggande iaf..:
Hoppas verkligen att allt blir bra snart!
Vad är det för märke på kandaret? Älskar nosgrimmor som smalnar av sådär!!

Svar: Tack för stödet!
Kandaret är av märket OS, nosgrimman är dock specialgjord av Mia Sunnman :) Länk: http://www.sadelmakare.biz/index.html

Madde om Ingen riktigt lust.:
Kämpa! Tufft ibland men man blir starkare efteråt, båda mina bästa hästar står nu också - livet är crap ibland :(

Svar: Tack för stödet! Hoppas att dina djur blir bra inom en snar framtid!

R om Ingen riktigt lust.:
vad betyder det? hoppas du orkar berätta mer!
styrkekram!

Svar: Hoppas att du fått svar på dina frågor i de senare inläggen. Tack, den var välbehövlig!

Sandra om Ingen riktigt lust.:
Jag håller tummarna att han kommer att återhämta sig!

Svar: Tack!

Bea om Ingen riktigt lust.:
Oj!! När får han ligga ner ??

Svar: Han får ligga ner när det gått 12 veckor totalt, då ska skelettet vara tillräckligt läkt igen.

 

n om Ingen riktigt lust.:
NEJ! Fy va tråkigt!
Håller tummarna för att allt ska bli bra igen!

Svar: Ja, det var ett väldigt bakslag..
Tack för stödet, det värmer!

Lena om Ingen riktigt lust.:
Lider med dig :( men håller tummarna för att det ska vända! Kram

Svar: Tack så mycket för stödet!!

Lisa om Ingen riktigt lust.:
Uch vad tråkigt! Styrkekram till dig. Håller alla tummar jag har för att den fina hästen ska bli bra igen.

Svar: Ja, det var väldigt trist.. Tack, vi behöver all hjälp vi kan få!

Helene om Sadlar och en stjärna som går igen!!:
Härligt att höra!! Hoppas allt fortsätter lika bra nu!

Svar: Vi hoppas på att han snart får komma ner från hängmattan igen!

 Cornelia

Hej!

Jag har skickat ett mail till dig men inte fått svar :) Jag är intresserad av lite saker på SecondHorseGear :)

Ha det bra!

// Cornelia

 2012-04-10    17:18:12     URL: http://teamponnydressyr.bloggplatsen.se
 Anonym

Har inte fått svar på min fråga som jag skickade för länge sen. Undrar om du håller i dressyrträningar?

 2012-04-16    10:40:00
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se