Besvarade kommentarer från slutet av augusti.

 2011-09-01    11:05:00   av:.

Julia - tävla om röda Premierelindor på bloggen! om Bilder från hemmaplan.:
Fina bilder, ridhuset ser verkligen helt fantastiskt ut!
Svar: Tackar!

30 Augusti, 22:03

 


britt-inger om Bilder från hemmaplan.:
Varför rider du på graman?
Svar: För att jag tycker att det i vissa fall är en bra hjälptygel.
 

28 Augusti, 17:09

 

Anonym om Bilder från hemmaplan.:
rider du bara dressyr på dina hästar, eller får dom komma ut i skogen också?
Svar: Vissa hästar rids i skogen, hoppas osv. Men tex Dutch rids hela tiden på dressyrbana, eftersom han aldrig gjort något annat och därför tycker att det mesta är otäckt och då är skaderisken för stor..

28 Augusti, 10:54

 


Frida om Bilder från hemmaplan.:
Hej!
Rider du alltid på graman när du rider på träns? På alla hästar?
Vad har du för stövlar när du rider hemma? (Snygga!)
Häls. Frida
Svar: Hej Frida! Nej det gör jag inte, jag använder det då och då när jag tycker att det behövs. Vissa av mina hästar går aldrig med det eftersom jag inte tycker att gramanen funkar som hjälptygel på dom. Just nu rider jag i ett par Tretorn Falsterbo GT. (tror att det är dom du menar) Tack :) /S

28 Augusti, 10:06

 


Blomma om En onsdag i augusti.:
Ska han gå championatet i Flyinge?
Svar: Jag tror inte det blir något championat för Limbery, det har varit lite strul med att fixa svenskt pass till honom eftersom han är så nyligt importerad. Detta har gjort att han inte är kvalad..

25 Augusti, 07:18

 


Anonym
om Det här med prisutdelningar..:
Jag skulle bli väldigt tacksam om man slapp ta med sig hästen på prisutdelningen. Min häst, som annars är hur snäll och väluppfostrad som helst, står mest på bakbenen under prisutdelningarna. Han har också svårt att lugna ner sig efter ärevarvet vilket inte direkt är någon fördel om vi ska rida en till klass direkt efter. :(
Svar: Känner verkligen igen ditt problem! :S

24 Augusti, 03:32

 


Matilda Holmström
om Video på Marwin.:
Är det din häst? :)
Svar: Japp han är min :)

22 Augusti, 17:50

 


Thilda
om Video från Ericsbergs sommardressyr 2011.:
Håller med de två över! Du är jätte duktig och ni passar riktigt bra tillsammans. Du är en stor förebild för mig! :)
Svar: Tack så jätte mycket! Väldigt roligt att höra!!

19 Augusti, 12:31

 


Blomma om Det här med prisutdelningar..:
Håller med!
Svar: Skönt att höra att det finns folk som håller med mig!

19 Augusti, 07:28

 


Julia om Video från Ericsbergs sommardressyr 2011.:
Helt otroligt fina är ni! :) Hoppas ni kommer ut internationellt snart!!
Vad brukar ni får för kommentarer av domarna?
Svar: Tack så mycket! Det hoppas jag med! :) Det brukar så att vi passar fint tillsammans, att Dutch är en ”fantastiskt fin häst” och typ ”välvisat program”.

18 Augusti, 21:01

 


Fanny om Video från Ericsbergs sommardressyr 2011.:
Jättekul att få se en video, du är en stor inspirationskälla och förebild för mig!:)
Svar: Va kul att du tycker det! Tack så mycket, det var väldigt snällt sagt!! :D

18 Augusti, 18:50

 


Moa
om Det här med prisutdelningar..:
Har faktiskt aldrig tänkt på det. Men nu när jag läst detta så är jag villig att hålla med. Man ser ju ofta hästar som är nervösa och på helspänn på prisutdelningar så varför inte. Borde vara fler arrangörer som tar initiativ till denna metoden. Om det är så att det ska vara ärevarv så kan ju ryttarna springa utan häst, haha.
Svar: Skönt att höra att det är fler som håller med! Jag hoppas på ändring :) Exakt, det är dags för oss två-beningar att springa lite ;)

17 Augusti, 22:42

 


Anonym om Det här med prisutdelningar..:
Det kan jag faktiskt hålla med om! Inte minst de ekipade som inte placerat sig 1,2 o 3 utan måste gå in till fots med och stå med hästarna brevid sig. Då känner man sig ganska liten om det skulle hända något.
Svar: Exakt, ja där står man farligt om någon häst skulle flippa ur.. :/

17 Augusti, 14:25

 


Rebecka om Bildbomb stoflocken.:
Kan du inte skriva ut stammarna på mammorna samt vilka hingstar de är betäckta med? :)
Svar: Jag kan fixa ett inlägg om vår lilla avelsverksamhet. Men om du är väldigt nyfiken kan du kolla in kategorin ”Hästar” där finns stona med :)

16 Augusti, 15:45

 


malin om Bilder från vackra Hviderup.:
hej hej ! gillar din blogg bäst. önskar att dina jättefina bilder va klickbara och stora dock... please :-)
Svar: Hejsan! Gud va kul att höra! Okej, otekniska jag vet dock inte hur man fixar så att det blir så.. tyvärr.. :/

16 Augusti, 08:21

 


Annelie om En favorit hemma hos mig.:
Har oxå Agrias mapp.
Superbra!
Svar: Håller som du vet verkligen med dig!

15 Augusti, 19:50

 


Annelie om Veckans Träningstips 21.:
Tack för jättebra tips!
Svar: Hoppas att du haft nytta av det!

15 Augusti, 19:47

 


Matilda Holmström
om Bilder från vackra Hviderup.:
Hej Sanna!
Visst brukar Mattias komma och hålla träningar hos dig? Om ja; skulle man kanske kunna få någon träningstid vid tillfälle? Tränade mycket för honom förut, men han har slutat komma dit nu :/

MVH Matilda Holmström
[email protected]
Svar: Hej!
Ledsen att du inte fått nåt svar.. Jag mailar dig :)
M.V.H /Sanna

15 Augusti, 11:06

 

   

 

 Blomma

Varför tävlar du inte Melvin längre?

 2011-09-01    12:00:41
 Sanna

Blomma; Den sista tiden har vi ägnat oss åt att träna GP rörelser, bara för att jag ska få lära mig så mycket som möjligt av min läromästare. Detta har tagit fokus från att träna lilla rundan grejer och det är ju än så länge på den nivån jag känner mig redo för att tävla på. :) /Sanna

 2011-09-01    23:02:38
 Matilda Holmström

Åh, jag ser framemot ett mejl från dig! Ock Marvin är så himla lik min förra häst. Nästan läskigt ;)

 2011-09-04    19:37:58     URL: http://twolivesonepassion.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se