En onsdag i augusti.

 2011-08-24    22:41:22   av:.

Första jobbdagen, eller rättare sagt första "vanliga" jobbdagen är nu avklarad.. eller vanlig kanske var ett dumt ordval, tycker mest att jag for runt hela förmiddagen.. Iaf så har jag varit hemma i Eskilstuna idag och jobbat.
Var förbi Vilsta innan lunch, de ska snart ha en nationell hopptävling och jag kommer avslöja en lite rolig sak i samband med detta..! Tror ni kommer gilla det.

På eftermiddagen var jag och Rebecca ute i stora hagen och hälsade på stoflocken, lilla Bell och Lisa är nästan översociala och slåss om uppmärksamheten - så söta! Rebecca knäppte nåt kort med mobilen som jag hoppas att jag kan få så att jag kan visa er ;)

Sedan red jag några pållar, innan det var dags för lite kontorsarbete.


Kolla vilken fin kille jag har fått hem! Snygging vid namn Limbery.

 Blomma

Ska han gå championatet i Flyinge?

 2011-08-25    07:18:01
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se