Svar på kommentarer från den senaste tiden..

 2011-10-28    11:41:00   av:.

Moa om En ny vecka började idag.:
Sanna! Saknar din blogg när du inte uppdaterar! Hoppas inget allvarligt har hänt dig eller hästarna.. Älskar den här bloggen
Svar: Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera! Kul att du gillar den, tack!

Anonym om Bilder från träningsdagarna med Mattias.:
Läcker
Svar: Ja, visst är han :)

Johanna om Bilder från träningsdagarna med Mattias.:
Fint:)
Svar: Merci ;)

Frida om Bilder från träningsdagarna med Mattias.:
Snygg!!!!!
Svar: Tack Frida! :)

Johanna om Fler bilder från tävlingen på ERF.:
Jag undrar hur du gör din håruppsättning underhatten så fin? Undrar om du kan göra ett inlägg på din blogg med bild och text på hur du gör? Tack för en bra blogg!:)
Svar: Jag använder en donut nuförtiden. Det kan jag försöka fixa, men jag måste ha hjälp av någon så det kanske tar lite tid.. Men som sagt så försöker jag fixa det :) Tack så mycket!

Julia om Fler bilder från tävlingen på ERF.:
6:an! Ni ser så samspelta ut, han ser harmonisk ut, ni svävar fram. Gillar den mest helt enkelt :)
Svar: Tack, håller med om att det är en fin bild :)

Jenny om Fler bilder från tävlingen på ERF.:
Sanna, va fin han blivit! Mkt stadigare, över ryggen o mer ihop!!
Svar: Tackar, jag tycker faktiskt att vi utvecklats :)

Fanny om Tankar angående det lilla kriget.:
Jag har följt din blogg ett bra tag nu och som jag kommenterat vid något annat tillfälle så är du en stor inspirationskälla för mig i min strävan att utvecklas som ryttare. Det är alltid lika intressant att kika in här på bloggen och läsa dina kloka inlägg! Du verkar vara en ödmjuk och trevlig människa och det märks hur mycket du brinner för det du gör. Jag kan bara hoppas att jag någon gång blir en lika duktig ryttare som du och får nöjet att rida lika fantastiska hästar som du har. Jag har därför så svårt att sätta mig in i hur en människa som "anonym" kan finna nöje i att skriva osanningar när vi alla andra i allra högsta grad är medvetna om vilket slit och hur mycket kärlek som ligger bakom det du gör dagligen. Heja dig Sanna! kram
Svar: Herregud vad glad jag blir av att läsa din kommentar!! Kan inte låta bli att le :D Tack så jätte jätte mycket, den här glädjen ska jag försöka hålla kvar öch leva på så länge som möjligt! Du anar inte hur mycket det betyder för mig, som sagt TACK Fanny!! Kram  

Heléne om Tankar angående det lilla kriget.:
Usch vad folk är patetiska! Tycker alla hästar alltid ser glada och välmående ut (kanske lite väl glada ibland haha)! Så ta inte åt dig!
Svar: Jag kan faktiskt hålla med dig på den punkten.. Det tror och hoppas jag att dom är! Och som även du påpekar så finns det ofta saker som tyder på att det är lite överdrivet glada ;) Tack för stödet!

Malin Fundberg om Fler bilder från tävlingen på ERF.:
5. Är bäst vinkel och ljusast i färgen. De andra är för mörka.
Svar: Jag gillar oxå 5an, men jag gillar iof alla ;)

Moa om Fler bilder från tävlingen på ERF.:
Jag gillar 2an och 7an bäst! =)
Svar: Tack för din åsikt! Det är riktigt fina bilder :)

Liza om Tankar angående det lilla kriget.:
Så sjukt att du ens ska behöva skriva detta inlägg (förstår dock att det kanske var nödvändigt) och "tycker inte att jag skadar hästarna i mitt sätt att rida"... Tänk inte ens tanken Sanna. Du är en jätteduktig ryttare, annars har man inte så fina framgångar som du haft. Jag som jobbat hos dig vet också hur mycket du älskar och månar om dina hästar.
Ta hand om dig. Vi ses!
Svar: Det kändes lite nödvändigt, som förhoppningsvis ett avslut på det hela. Tack så mycket Liza, du har ju sett mig rida massor genom åren så det betyder mycket när det kommer från dig! :) Tack, desamma! Det gör vi :)

Malin om Tankar angående det lilla kriget.:
Läste också det med Kittel att det var en 13 årig tjej som låg bakom hans hot!
Ta inte åt dig för du rider bra och verkar vara en ödmjuk person!

Säkerligen är det nån avundsjuk 13 årig person eller en person som man är kompis med.
Jag råka ut för en anonym person som skrev elaka saker och hota. Det vissa sig vara en avunsdsjuk nära vän!
Ta ingen skit det är du inte värd! Det är ingen värd!
// Malin
Svar: Jo, jag har oxå läst om det.. Tack så jätte mycket, det var snällt sagt :) Usch då, gud så tråkigt! Jag hoppas verkligen att det inte är så i det här fallet och bekjlagar verkligen att din kompis visade sig vara en så dålig vän.. :( /S 

Julia om Tankar angående det lilla kriget.:
Har inte orkat läsa hela "kriget" men tycker det hela verkligen var jättelarvigt, märks att det typ är en tolvåring som skrivit, iaf av de kommentarer jag läst ;) Som Patrik Kittel sa i en intervju efter framridnings"skandalen" i världscupen - när han kollade upp de som skrivit de värsta kommentarerna så var det ofta 13-åriga tjejer på halta islandshästar! :P
Jag hoppas verkligen att du inte tog åt dig någonting av vad denna dumma, okunniga människa skrev! Du är grym och jag tycker du gör helt rätt i att lita på din egen kunskap och begåvning.
Svar: Ja, jag har faktiskt oxå läst de kommentarerna från Patrik. Tack så mycket Julia, det värmer verkligen att höra!

Julia om Fler bilder från tävlingen på ERF.:
Jag älskar 1:an, där ser han jättemaffig ut! Men 7:an är ändå bäst, där ser man hela hans elaticitet och hur stadig han är! Grymt fina!
Svar: Tack så mycket! Jag håller verkligen med dig om bild nr 7 :)

Malin om Bilder från tävlingen på ERF oktober 2011.:
Vilken härlig inställning han verka ha! Öronen nästan i kors på bilderna för att det är så kul! Härligt med sådana hästar :)
Svar: Ja han har faktiskt en fantastiskt inställning till arbete! :D

Linn  om Bilder från tävlingen på ERF oktober 2011.:
Kul att du tyckte om dem. Jag har nog c:a 40st till hemma.
Det är kul att ta kort på er då ni är fina tillsammans. Kram Linn

Svar: Va kul! Tack så mycket :) Kram
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se