Mobilbloggande.

 2013-09-25    22:38:53   av:.
Idag har pappa kommit hem med hästar och lastbil, så skönt att ha alla samlade igen! 
Detta betyder även att tvättandet har påbörjats under kvällen - helt sjukt hur mycket grejer man har med och använder när man är iväg på tävling! Men på något sätt gillar jag att ta tag i de enorma tvätthögarna, det är ett projekt som går att avsluta med gott resultat inom en snar framtid! Och ordning och reda är något jag älskar! 
 
Hästarna sköter sig bra, extra guldstjärna till Pompe (tillridningshästen) som gör fina framsteg i sitt inridningsarbete! 
 
Förövrigt så har jag fått några väldigt spännande samtal de senaste dagarna, med eventuella händelser som jag kan berätta mer om om det blir aktuellt! Lite mystiskt sådär ;) 
 
Imorgon får vi ett par roliga besök till anläggningen och jag har en hel drös ärenden att ta itu med, hektisk dag med andra ord :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se