Glad-dag.

 2013-09-13    01:11:21   av:.
Idag känner jag mig lyckligt lottad, stressad men som sagt lyckligt lottad! Med ärenden hela förmiddagen kom jag vid lunch hem till stallet där bästa Rebecca och våra duktiga praktikanter hade fixat stallet, städat i lastbilen och börjat packa inför resan till Ungern.
 
Efter lunch började vi motionera alla djur, det blev hoppning, dressyr, lite longering och uteritter - allt kul en och
samma dag!
 
Jag hade fördelen att få en lektion av bästa Malin (Emmas tidigare ryttarinna) på Emma vilket gick superbra!! :D
Sedan var det min tur att ara tränare åt duktiga elever och det var minst lika roligt det!
 
Sofia, en kär vän som allt som oftast hjälper oss i stallet, var även ute och bjöd oss på berömt "avramlingsfika" då hon gled av Malte i skogen för några dagar sedan. Vilken lyx, först får man hjälp av en alltid lika härligt glad tjej och sedan bjuder hon även på fika!
 
Nu är det hög tid att sova innan en ny arbetsdag drar igång!
Lycka till på fredag den 13:e ;)
 
Emma och jag.
 Sofia

Haha Malte bjuder! ;) svårt att vara annat än glad när man har sånt fantastiskt sällskap som er två brudar!<3

 2013-09-13    08:57:12
 Marie & C-Day

Ni är jättefina ihop :)

 2013-09-16    19:34:35     URL: http://stalltt.horseworld.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se