Känner mig lyckligt lottad!

 2013-03-07    23:00:00   av:.
Vilken härlig dag det varit!
Fyra stenhårda träningspass för min guru innan lunch och sen en eftermiddag med några av de bästa människor jag känner!
Och för att toppa allt detta så visade Cezannes bebis sin vilda sida i mammas mage, bara en månad kvar till storken kommer! :D
Kan inte bli mycket bättre enligt mig, fantastiska hästar, underbara vänner och fölsprattel i vårsolen!

Och nu middag med världens bästa tränare, på tvn visas hockey, extrem hästnörd och ointresserad av allt annat droppar MJ kommentaren "men gud vilket litet mål!! Det där kan ju inte alls vara svårt..! Det är ju bara att lägga dit en jättefet målvakt så kan ju de andra omöjligt göra mål!?!"
Skrattanfall delux var resultatet av det! ;)

Nu ska jag återgå till att vara social, mer info och bilder kommer från träningarna :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se