Firande i olika former.

 2013-03-31    01:47:11   av:.
Ber om ursäkt för dåligt bloggande, ska bli ändring på det.
 
Det är varit en födelsedagsvecka som avslutas med Påskfiranden.
 
I tisdags fyllde min kära syster år, i onsdags var det kära Jessicas dag, i torsdags var det mammas tur att firas, i fredags blev min ingifta morbror ett år äldre och idag var det Mattias tur att gratuleras! Det är fullt upp med födelsedagar i mars kan man säga!
Grattis till er alla igen!!
 
Förövrigt vill jag påpeka att jag hatar att det fortfarande är så kallt, flera minusgrader på nätterna tyvärr.. Men jag älskar att solen äntligen är här, dagarna blir så mycket längre och jag blir verkligen glad av solen! Skulle bo i ett land där den visade sig oftare och det var varmare, men det får jag drömma vidare om.. ;)
 
Nu är vi ju även mitt uppe i Påskfirande, med allt som hör till, för min del är det dock inte en jätte stor grej - jobb som vanligt och lite mer godis och god mat :P
 
Påsken avslutas i år med träningar, imorgon kväll kommer MJ upp till oss och sen ska han hålla träningar måndag-tisdag! Underbart!
 
Snart är det dags att ställa om klockan också, så det är  bäst att jag lägger mig, missar ju en timmes sömn redan.. Hoppas att ni har en härlig lördagsnatt!
 
En mobilbild från veckan som varit, Rebecca och Dannyboy i vårsolen!
Designad av www.tinkas.blogg.se