En lugn stund.

 2013-03-02    15:13:00   av:.
Det var en riktigt jobbig dag igår och det har varit väldigt jobbiga dagar tidigare i den här veckan också.. Jag var ganska slutkörd igår kväll men har sovit länge och djupt denna natten. Det var skönt och mycket välbehövligt med en sovmorgon idag. Nu har jag även tvättat några tvättar kläder, plockat och städat lite i mitt hem och sedan ätit lunch. Som sagt superskönt att bara vara, tänka och hämta igen sig.
Dags att gå ner till stallet och rida några hästar nu och ikväll har jag planerat att umgås med vänner för att få tänka på annat ett tag :)
 
Imorgon blir också en ganska lugn dag, Annika kommer och behandlar 4 hästar och förövrigt ska vi alla förbereda oss på den kommande veckan med massa träningar :)
Jag och Dutch ska till Brolöten tisdag-onsdag och träna med Knytkalaset och på onsdag kväll kommer Mattias hit och sen blir det träningar med honom torsdag-fredag. Toppen!
 
Nu är det dags att byta mjukisbyxor mot ridbyxor!
Ha en bra lördag!
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se