Ändring i planen.

 2013-03-26    00:25:00   av:.
Det blev inte riktigt som planerat förra veckan, men jag är inte alltför ledsen för det.
Ingen tävling tyvärr, berodde på många saker, tex att jag var sjuk och blev sämre och sämre för varje dag som gick. Dutch var lite vild, pga blåst och kyla. Vädret gjorde inte heller att tävling lockade, framförallt inte att Dutch skulle fått sova i mobil utebox då det förväntades bli mellan 10 och 15 minusgrader.
Så efter lyckade träningsdagar packade vi ihop och åkte hem istället ör att åka vidare på tävling. Jag har sedan legat utslagen, hela vägen hem och första dagarna hemma, förkyld och illamående. Ingen hit.
Men nu mår jag bättre och har kunnat jobba hela dagen som vanligt :)
Ska dock försöka sova nu, för att bli helt frisk!
 
Bjuder på en bild rån förra MJ träningen och säger Godnatt!
 
Dorn och jag. Foto: Sofia Hoelgaard
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se