Trevlig Midsommar!

 2013-06-21    23:45:19   av:.
Midsommarafton spenderas för min del på en tävlingsplats, kan inte bli så mycket bättre! Fint väder och underbart sällskap!
 
Jag och Dutchen tävlade vid lunch idag och jag är nöjd med vår start! Bara en stor miss med ett avbrott innan bytesserien, men i övrigt ganska felfritt. Domarna var lite oense över vår ritt och överlag tyckte jag att det var ganska försiktig bedömning, vilket gjorde att det var extremt jämt.. Men vi slutade iaf på 66 % och 10 placering typ, vilket var helt okej i det här startfältet - Brinken tog väntat nog hem första platsen, Grattis till Tullstorp-teamet igen! :)
 
På eftermiddagen red jag min lilla Hernandez på banorna här, han skötte sig galant, var något spänd till en början då det fanns massor att titta på. Men han är fantastiskt duktig för att vara på sin allra första stora tävling!
 
På kvällen hade vi lite "drinkafton" vid vår lastbil, ett stort gäng trevliga människor samlades slumpmässigt hos oss och vi hade några supertrevliga timmar i kvällsolen med god dryck, snacks och jordgubbar! Tillsist drog vi oss alla bort till midsommarfesten som tävlingen anordnar vilket även det var såå trevligt med god mat och glad stämning!
 
Jag, pappa och Ulla gick tillsammans tillbaka till stallet för att fodra och natta hästarna, känns som ett privilegium att få höra hennes personliga berättelser om alla hennes år i dressyrens absoluta elit!! Jag är djupt imponerad och inspirerad att fortsätta tränandet!
 
Nya tag imorgon PSG som gäller för mig och Holländaren, håll tummarna är ni snälla! :)
 
Hoppas att ni har haft en lika trevlig Midsommarafton som jag har haft!
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se