Sista maj.

 2013-06-01    00:21:00   av:.
Idag var Gustaf Svalling här och höll lite träningar, jag red min Dutch, min Dorn och en pärla vid namn Emma (som jag ska berätta mer om viken dag som helst nu :))
 
Alla tre hästana var duktiga och bådejag och Gustaf ver mycket nöjda vis lektionernas slut! Det är enormt kul att ha denna duktiga hästmänniska hos mig på besök, han är verkligen en underbar person och kunskapsbank!
 
På eftermiddagen var vi klara så pass tidigt att vi hann med en fukapaus i den vämande solen, detta vid 17.30 tiden, hur magiskt är det inte att solen skiner och värmer då! Även vid kvällsfodringen vid 22 va det fortfarande ljust! Härligt med sommar!
 
Zita vid vår eftermiddagspaus i gräset :)
 
Ceazanne och Obama vid kvällskollen i hagen vid 22.30 :)
 Charlotte Ståhl

Kommer du lägga upp någon film från träningen? Du är alltid en inspiratonskälla;)

Svar: Ska försöka fixa det vid nästa träning :) Tack, kul att höra!!
Sanna Nilsson

 2013-06-01    07:22:01     URL: http://Csdressage.dinstudio.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se