Emma.

 2013-06-03    00:03:00   av:.
Nu är det dags att berätta något kul! Jag har en ny pärla i mitt stall, Emma heter hon och ägs av en mycket fin människa och kär vän vid namn Malin!
 
Emma är ett sto född -99 e: D-Day ue: Bayron, Malin har utbildat och haft henne i 8 år och tllsammans har de tävlat upp tom GP.
I söndags fick jag äran att rida Emma första gången och efter det har jag fått ha henne kvar på prov. Helt otroligt nog så är Malin snäll att låna ut sin fina häst till mig!
Oavsett hur länge det varar och jag får ha Emma så är det en fantastisk möjlighet för mig att lära mig de svåraste rörelserna och jag är evigt tacksam gentemot Malin som ger mig den här chansen!!
 
Här här ett gäng bilder på Emma och mig;
 
 Anonym

Fin häst! Lite lik "Miramis" i Mio min Mio! /Linn

Svar: Det har du rätt i, en liten sagohäst är vad hon är!
Sanna Nilsson

 2013-06-07    17:34:43
 Julia

Vilken fin häst!

Svar: Ja det håller jag med dig om!
Sanna Nilsson

 2013-06-08    15:16:30     URL: http://ohjuliet.blogg.se
 Marie

Fin!
Jag har en härlig kille efter D-Day, han heter C-Day :-)

Svar: Ja visst är hon fin :) Vilket coolt namn! :)
Sanna Nilsson

 2013-06-09    21:42:52
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se