Tävling i Mariefred.

 2013-07-05    19:39:33   av:.
Idag var det tävling i Mariefred som stog på schemat, en tidig morgon då klockan ringde redan vid 04.30.. Upp och knoppa två stjänor och sedan lasta allt om skulle med.
Jag startade Msv B4 på både Dannyboy och Emma, vilket i detstora hela gick bra!
 
Danny var lika duktig som vanligt, han är en pärla som alltid ställer upp! Jag gjorde dock en miss i ett byte vilket kostade en del och slutresultatet blev 65 %. Jag tyckte att han var duktig iaf och känsla var bra, nästa start är för oss i Falsterbo! :D
 
Emma startade något senare i klassen och hon svävade fram och presterade ett stort sett felfritt program, det fanns några detaljer att slipa på, men hon glänste verkligen! Hon är så fantatisk duktig!
Däremot visade denna start att dressyr är en myckt speciell och svår sport och att man inte alltid kan hålla med domaren, just i det här fallet tyckte jag att vi fick lite dåligt betalt men sånt är livet.. :) Resultatet landade på 68 % och det placerade oss påen 7e plats, så vi fick lite priser med oss hem :)
 
Tyvärr så glömde vi kamerorna hemma, men Rebecca var snäll och filmade med mobilen så det kanske jag kan dela med mig av!
 
Det är iaf sperkul att ha så fina och duktiga hästa att åka på tävling med, så tacksam för de! Även jättetack till Rebecca för all hjälp under dagen!
 
Mobilbild på Emma innan start, hon såg lite trött ut men taggade till när jag hoppade upp ;)
 Jenny

Vill gärna se film! Var länge sedan du la upp någon :) kul att se på Emma också som man hittills bara sett på bild :) grattis till prestationen idag!

 2013-07-05    21:32:51
 Charlotte Ståhl

Vill jättegärna se film, hoppas hoppas;)

 2013-07-05    22:04:21     URL: http://Csdressage.dinstudio.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se