Och nu ser jag fram emot tisdag.

 2013-07-16    02:13:23   av:.
Idag har det varit en fullspäckad dag, som vanligt ;) Började med att packa upp och tvätta som en galning, sjukt mycket grejer man smutsat ner under en vecka i ett varmt och dammigt Falsterbo!
Mitt på dagen lämnade jag för ovanligheternas skull mitt hem och var bland annat iväg och handlade mat för att fylla ett tomt kylskåp.
Väl hemma igen har jag och Rebecca motionerat ett gäng hästar, de var duktiga men vissa var lite vilda - kan ha att göra med deras semester när vi varit på resande fot :)
 
Måste även ge en eloge till de tjejer som kämpat på här hemma den sista veckan, "borta bra men hemma bäst" klingar ännu finare och kommer spontant när stallet skiner!
 
Nu är redan denna måndag slut och imorgon ser jag fram emot ännu en fullspäckad arbetsdag med massor med hästar att rida, kontorsjobb och ett par lektioner! Blir kanon!
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se