Lekrioner och terrängträning

 2013-07-25    02:04:48   av:.
Idag har jag haft två lektioner för min duktiga elev Agnes, så härligt att se någon gå från klarhet till klarhet och utvecklas för varje lektion som går!! Lite motionering, trots att de flesta hästarna hade en lugn dag såhär mitt i veckan :) På eftermiddagen var jag och Rebecca iväg med Dannyboy på hans livs första fälttävlansträning, Rebecca red och jag agerade nån typ av hästskötare och moraliskt stöd. Danny skötte sig som vanligt grymt, bättre än vi vågat tro! Han är ju en pärla den där hästen och uppenbarligen en blivande fälttävlanstjärna!! Lite bilder kommer, jag kan dock inte lägga upp dom just nu.. Imorgon blir det besök på Sundbyholm där Sanna Nilsson Dressyr Butiken finns på plats!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se