Hopptävling i Sundbyholm för fröken Sparv!

 2013-07-30    22:50:48   av:.

Några bilder från min morbrors snälla fru Linn, som var på plats och fotade samt supportade Rebecca och Sparven idag på Sundbyholm. Tack för bilderna och för er hjälp hela familjen J!
 
Rebecca och Sparven var superduktiga och gjorde en fin felfri runda på en för Sparven enormt stor och rörig tävlingsplats! Grymt jobbat och Grattis till mina bästa tjejer!
 Anonym

Det var så lite så! Alltid roligt att kunna hjälpa till med det man kan /Kram Linn, Mats och Cornelia

Svar: Det betyder massor för oss! :) Kram
Sanna Nilsson

 2013-07-31    06:34:22
 Joline

Sanna hälsa grattis till Rebecca från mig. Dem två passar grymt bra och är sjukt duktiga det vet jag. Kram

Svar: Det ska jag hälsa henne! Håller verkligen med dig, de är superfina tillsammans!
Sanna Nilsson

 2013-07-31    13:01:11     URL: http://jolinelindberg.horsrworld.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se