HEMMA!

 2013-07-15    02:10:53   av:.
Nu är jag hemma efter Falsterbo 2013!
 
Det är alltid sommarens galnaste vecka på alla sätt, det är galet kul, galet varmt och galet mycket folk! Det sistnämnda resulterar i att mobilerna knappt går att använda, man kan för det mesta inte ringa eller smsa överhuvudtaget och jag har inte haft Internet sen i onsdags.. Handikappad man känner sig! Men inte ens det kan få en hästtokig tjej i Falsterbo under hästveckan på dåligt humör! ;)
 
I torsdags var det Dannyboys tur att inta den magnifika dressyrarenan och detta i brutal konkurrens i 7-års championatet! Vår prestation var okej, det är en svår bana att tävla på för de relativt orutinerade hästarna, detta märktes på Danny som i var spänd och lite ofokuserad.. Detta med min nervositet gav några exremt dyra missar, vilket vi inte alls har råd med i detta typ av startfält där inga poäng ges iväg gratis! 58 % blev det, i vanliga fall hade jag inte varit så nöjd med det resultatet, men i detta sammanhang känns det helt okej! Och vi tog inte ens sista placering i resultatlistan, det är en seger bara det ;)
17e placering på Falsterbos 7års championat år 2013!
Jag är så extremt stolt över att mi grabb och jag tillsammans har kvalat in till denna klass, att vara topp 20 i Sverige (med ett gäng Danskar på besök) är inte illa!
 
Resterande dagar har vi solat, kollat på fantastiskt bra dressyr, hejat på massor med vänner - framförallt Mattias! Jag har tränat på Hviderup, vi har beställt nyheter till butiken, käkat gott och umgåts med underbara människor! Vilken vecka, fantastiska Falsterbo bjuder alltid på minnen för livet!
 
Nu längtar vi redan till nästa år!
 
Men just nu, längtar jag bara till min egna mjuka och underbara säng! Godnatt
 
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se