Första start på Falsterbo 2013!

 2013-07-10    01:02:29   av:.
Nu har jag och Hernandez tillsammans genomfört vår start i Falsterbo och jag är väldigt nöjd med lillkillen, han skötte sig bra trots att han var väldigt spänd.. Det är en extremt svår tävlingplats för de unga hästarna framförallt när de är fem och precis startat sin karriär! Och tillääggas bör även att konkurrensen i denna årgång är brutal, flera OS ryttare med magiska hästar med i startfältet! Det gör det inte lättare att slå sig fram men så mycket mer inspirerande sammanhang att delta i! Vi lyckades få till 65 % och detta trots en knappt befintlig skritt och en häst som tog typ två andetag på hela programmet ;) Resultatet tog oss inte till final i årets extremt bra startfällt, utan vi landade någonstans i mitten på resultatlistan. Men jag är iaf nöjd med min prins som kommer bli en fantastisk tävlingshäst i framtiden!
Passar på att tacka världens bästa team för grym support! Jag är otroligt tacksam över att ha er som stöd så att jag får uppleva dessa tävlingar!
 Anna Dagson

Snyggt ridet Sanna ;-)
Rackarns vad synd på sktitten... Innan den var du ju "med".
Men han såg verkligen fantastisk ut :-D och du ser så grymt avspänd ut.
Ida skickar bilder när vi kommer hem ;-)

Svar: Tack Anna! Ja, i skritten brast det lite - tror inte att han andades en gång på hela programmet, spänd som tusan ;) Det vore jättekul med bilder! Hoppas att vi ses snart! Hälsa familjen!
Sanna Nilsson

 2013-07-10    07:40:28
 Linda

Du red superfint! :)

Svar: Tack!
Sanna Nilsson

 2013-07-10    18:03:44
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se