Onsdag vecka 3.

 2013-01-16    22:02:44   av:.
Idag har det varit lite mindre hästar för min del, som för att väga upp gårdagens extremt hästfyllda dag ;) Har haft en del ärenden under dagen, så jag hann inte med lika mycket timmar i sadeln helt enkelt, blev istället ett besök hos tandläkaren för min egen del - ingen favorit men det gick bra :)
 
Sibell har varit på Strömsholm idag, med pappa och Rebecca, det hade gått bra. Vet dock inte om operationen har gett det resultat vi önskat än, men nu ska hon få smärtstillande och ridas igång för att se om det går. Jag ska hela tiden ha kontakt med veterinär Ullrika på Strömsholm, vilket känns bra och tryggt!
 
Hade besök från Equality Line, med visning för vinterns kollektioner, jag fick modella i en hel del snygga klädesplagg! Riktigt fina grejer som komma skall kan jag lova :)
 
Avslutat kvällen med att agera tränare, vilket är riktigt kul med så duktiga elever! Gav mig träningsug inför imorgon och mer ridning för egen del!
 
Nu är det dags för kvällsfodring!
 
Strömsholm, ett område jag känner till alltför väl.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se