Första måndagen 2013!

 2013-01-08    00:45:22   av:.
Idag har det varit den första måndagen år 2013, en bra dag måste jag säga, vilket ger en skön känsla såhär innan läggdags. Jag känner mig förövrigt så taggad ang bloggen just nu, härligt! :)
Även secondhorsegear kommer från och med imorgon sparkas igång ordentligt igen!
 
För att berätta lite kort om denna måndag börjar jag med att säga att den bjudit på ganska mycket kontorsjobb för min del - alltid lika skönt när man fått en del "måsten" uträttade! Totalt 9 utav stallets hästar har motionerats och jag höll en lektion som avslut på arbetsdagen.
Sista lediga boxen i stallet blev även upptagen av en träningshäst, vilket betyder fullt stall igen :)
 
Känner mig som sagt taggad för att bogga just nu, vet dock inte riktigt vad ni önskar läsa - ni som vill får gärna komma med tips och önskemål om vad som kan göra bloggen bättre!?
 
Nu är det dags att dejta sängen, lång dag imorgon!
God natt gott folk
 
Arkivbild på mig och Dutchen.
 Anonym

Jag skulle gärna se mer bilder på anläggningen. Det jag sett har varit väldigt snyggt och det är alltid roligt att inspireras lite :)

 2013-01-08    09:23:46
 ida

Skulle jättegärna se mer filmer när du och Dutchen tränar, den senaste träningsfilmen du la ut på er var väldigt inspirerande :) Och gärna inlägg som sammanfattar dina ridpass, vad ni jobbat med, vad som var bra och mindre bra t.e.x. alltid kul att läsa om sådant :)

 2013-01-09    11:34:02     URL: http://idalundell.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se