Butiken firar 1 år!

 2013-01-26    21:16:37   av:.
Denna vecka har vi jubileum och firar 1 år i Sanna Nilsson Dressyr Butiken, (det är sjukt hur fort tiden går - jag tycker nyss vi hade invigning) detta betyder iaf mycket fina erbjudanden! Vi har haft otroligt roliga dagar hela veckan med mycket kunder från när och fjäran! Sista dagen med dessa supererbjudanden, så som 50 % på kläder, 50 % på fodertillskott och 30 % på utvalda täcken och läder mm, är imorgon :) Efter det återgår vi till de vanliga rutinerna och öppetiderna och hoppas att alla ni kära kunder besöker oss även under 2013!!
 
Min lördag har spenderats i butiken med min kära syster, vi hade fullt upp med mycket kunder, men det var bara positivt!
Jag hann även ut i ridhuset under någon timme mitt på dagen för att visa häst för spekulant, vilket gick mycket bra :) Härlig och lyckad dag med andra ord!
 
Min absoluta favoritjacka från Equiline som vi just nu har 50 % på!!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se