Strömavbrott och snökaos.

 2013-02-07    00:21:00   av:.
Det är sjukt vad det snöar, uppskattar inte vinter i Sverige för fem öre. Min snälla far har plogat hela gårdsplanen 2 gånger idag och det är redan 15 cm snö på backen igen, har även hört att det ska snöa hela natten och hela morgondagen, blää.
 
Inget förändras direkt här bara för att det snöar, alla hästarna får gå ut i hagen ändå och stalljobbet rullar precis som vanligt - dessa dagar är jag extra nöjd med att ha "allt under ett och samma tak", man går ju ut så lite så möjligt! :)
Jag motionerade några hästar under dagen och hann med lite kontorsjobb vilket var mycket välbehövligt!
 
Avslutade arbetsdagen med en lektion, tyvärr så blev det redan vid framskrittningen strömavbrott och svart i hela stallet.. Vi körde mörkerträning i en halvtimne innan vi gav upp, får bli mer träning på fredag istället :)
Har inget internet, bara på mobilen, så jag bloggar mer imorgon:)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se