Min underbara släkt besöker Kaka i Sydafrika!

 2013-02-03    14:18:00   av:.
Min farmor, farfar, faster och kusin har varit och besökt Kaka i Sydafrika! De tog massor med bilder som jag fått och nu delar med mig av! :)
Härligt att se och höra att han har det bra!!
 
 
Har även fått berättat för mig att det är dags för debut på tävlingsbanan nästa helg för Kaka och Emma, vi här i Lista håller tummarna så hårt vi kan!! :)
 moa

Kan du inte berätta lite om hur det vart att kaka flyttade till sydafrika?
Är det någon svensk där som köpt henne eller? :)

 2013-02-05    16:39:45
 Högås Stuteri/Tessan

Hej!
Vad roligt att få se hur det går för "Kaka"!
Vi har lite släkt till honom här hos oss i form av EG Carnot (samma pappa, samt att Kakas mamma är syster till Carnot) och IM Claudius RP 178(samma pappa, samma mormor)
Hälsningar Tessan, Högås Stuteri

 2013-02-06    22:27:03     URL: http://www.stuteri.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se