Lyckad tosdag.

 2013-02-01    00:19:00   av:.
Vilken dag det varit, började med en försovning från min sida - inte så lång sådan med jag vaknade ändå av att jag flög upp ur sängen i någon inre vetskap om att klockan var lite för mycket.
Sen har det gått i ett, kontorsjobb först och ridning - 8 hästar för min del, 3 för Rebecca och mamma red sin Malte. Fullt ös skulle jag vilja säga!
Avslutade min arbetsdag med att kasta mig iväg till Tuna Park och hämta min mobil som varit på lagning i över en vecka, äntligen!! (om jag inte nämnde det så tappade jag min 10 dagar gamla mobill i stallgolvet förra tisdagen så att den helt gav upp... Klant-Sanna.)
 
Det finns faktiskt en speciell sak som jag vill pointera extra just idag, då det varit bra stämning och då vi fått mycket gjort. Faktum är att jag stormtrivs med mina duktiga kollegor, både två- och fyrbenta!
På torsdagar, som idag, har även praktikant Emma (Emma 1, Emma 2 är här och praktiserar på tisdagar :)) varit här, hon var jätteduktig och hjälpte till med mycket! Vi är så tacksamma för den hjälp vi får!
En sak är säker, jag har iaf världens bästa hästskötare anställda!! DET är JAG extremt tacksam över!
 
Här är världens bästa Rebecca som ställer upp i alla lägen och väderlekar ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se