Ingen barnlek direkt.

 2013-02-13    02:01:00   av:.
De som säger att arbeta ned hästar är en barnlek förtjänar en smäll. Punkt. Det är min starka åsikt denna tisdagskväll/natt.
För att förklara detta kan jag säga att jag var klar i stallet 23.45, detta efter att ha börjat dagen 7.30 och därefter jobbat i ett.. men nöjd måste jag ändå säga att jag är efter att ha fått mycket uträttat, stalljobb, kontorsjobb, motionering av djur och sist men inte minst 3 hästar klippta! Även helt magiskt tur att jag har världens bästa kollega i Rebecca som ställer upp och hjälper mig med allt! :)
Nu är det äntligen dags att sova några timmar innan en ny hektisk arbetsdag drar igång! God natt gott folk
 Maria S

Hahaha....Ja många kör ju med den stilen att det inte skulle vara så jobbigt att ha häst... ;) PYTTSAN heller!! Nu ska jag åka ut till min grabb o rida innan mörkret kommer.....

 2013-02-16    15:26:47     URL: http://sjollan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se