Planering.

 2013-08-14    00:53:00   av:.
Jag har bloggat lite dåligt den senaste tiden, vilket ni säkert märkt, men här är det full fart som vanligt :)
 
Idag har varit en riktigt dressyrdag, tuffa pass på Dorn, Dutch, Emma, Rulle, Malte och även Freddy fick jobba på ett hårt pass dressyr för att bara vara tre bast! Framförallt Emma och Rulle visade mig varför jag älskar mitt dressyrliv, alla pållarna var duktiga, men de två glänste lite extra!
 
Imorgon är det en vanlig dag hemma, ridning, stallpyssel, hovslagarbesök bland annat :)
 
På torsdag drar jag till Hammarö och stannar där fram till fredagen, min duktiga elev Agnes ska tävla SM fredag-söndag där och jag ska med och coacha!
Tyvärr kan jag inte stanna hos Agnes hela helgen, men vi hinner träna på torsdag och sen kan jag hjälpa henne på framridningen vid första start på fredagen.
På lördag är det nämligen dags för mig och Emma att starta vår första St George tillsammans och på söndag ska Danny och Rebecca debutera på Fälttävlanstävling!
 
Fixar ett gäng inlägg för kommande dagar, bloggen ska inte behöva lida mer pga mitt späckade schema nu ;)
 
Emma i sitt nya OS kandar med bling och lack!
 
 Marie

Rid fint och lycka till på tävlingen både du och Agnes!
Ses på lördag, kram Marie och C-Day

 2013-08-14    05:42:17     URL: http://stalltt.horseworld.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se