En början på försäljning.

 2013-08-06    19:10:54   av:.

Jag har bestämt att jag ska sälja mina två toppstammade avelston till hösten/vintern när årets fölungar är redo att lämna sina mammors sida. Detta endast pga mycket tävlingar kommande år och att jag då inte kan vara hemma och vaka dygnet runt när det är dags för miraklen att födas.. Det känns jättetråkigt men jag vet att det är rätt beslut, det får bli fler fölisar undan andra ston i framtiden i stället :)

De som är till salu är alltså;

Ceazanne F.3, 2007 e:Rosevelt ue: Nactus och Quinzy F.2, 2001 e: San Quintero xx ue: Granit!

Quinzy blev år 2010 utvald att betäckas med Totilas och nu har en extremt snygg son på två år efter denna världshingst! Quinzy är riden och tränad fram till 2008 och kan användas som rid eller avelssto beroende på vad nästa ägare har för intresse. Ceazanne kan fås insutten, men är i dagsläget aldrig riden.  De har båda gett underbara föl och är fantastiskt snälla och lätthanterliga!

Jag är öppen för bud då bra hem är prio ett!

Är du intresserad av mer info?  Maila till [email protected]

 

Ceazanne och hennes son Obama SN.
 
Quinzy.

www.sannanilssondressyr.se

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se