Träningsdagar runt hörnet.

 2013-04-01    00:48:16   av:.
Min dag har bestått av massa städning på fm, motionering av hästar och en träning. En ganska vanlig och trevlig söndag med andra ord :)
Var även och hämtade MJ vid tåget i Katrineholm vid 21, tåget var i tid och vi kunde prata träningsupplägg hela vägen hem - toppen!
Bästa Rebecca fixade med harvning i ridhuset, sopade stallet en sista gång innan natten och kvällsfodrade så att jag slapp det, hon är guld värd min kära vän!
Mattias och jag kunde därför åka direkt hem till mamma och bli bjudna på god mat, lyxigt :) Firade även MJ med tårta och present då han fyllde år igår, han blev superglad över en snygg Anky jacka :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se