Måndag!

 2013-04-23    00:32:07   av:.
Måndag igen, och inget föl.. än. Suck. Kom ut nu lilla vän, vi längtar efter dig!! (och vi längtar efter en hel natts sömn..)
Imorse när det var dags att gå upp för att börja jobba, var jag helt säker på att jag såg en liten krabat ligga i fölboxen (har videoövervakning till en dator i mitt sovrrum) och att vi då missat hela fölningen trots att jag varit uppe som senast en timme innan och kollat.. Det var dock ingen bebis, utan bara en mörk skugga i halmen. Gissa om jag blev besviken.
Menmen, den som väntar på något gott....
 
Det har varit en väldigt lång dag. Tex så lastade vi allt som ska med till Skandinavium i en stor lastbil som nu rullat ner till Göteborg, mycket grejer vill jag lova! Och jag och Rebecca nästan grät när vi såg alla snygga kläder försvinna från oss ;) Så himla mycket fint, om ni ska besöka tävlingen se då till att besöka Sanna Nilsson Dressyr Butikens monter och kolla på alla underbara grejer!
Efter det motionerades 6 hästar, varav 1 longerades över små hinder och 5 reds - vi kändes oss mycket nöjda med dagens dagsverk när det var dags för kvällsfodring. :)
 
Imorgon kommer hästarnas equiterapeut Annika på besök, 5 hästar ska behandlas, snacka om vardagslyx!
 
 
 
 
 
 Julia

Längtar efter att få se färska föl-bilder på bloggen!

 2013-04-23    18:31:40     URL: http://ohjuliet.blogg.se
 Maria S

Åh, jag får kika på GHS på tvn... =( Buhu..vore ju toppen att åka dit, Men får bli Falsterbo och Herning till hösten!! =)

 2013-04-23    22:49:59     URL: http://sjollan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se