Veckan som kommer.

 2012-10-07    14:00:20   av:.
Det blir en vecka i högt tempo som startar imorgon, framförallt för mig och Dutchen.
 
Måndag - Snyggingen och jag ska til Strömsholm och träna för Gustaf Svalling! 
 
Tisdag - En lugnare dag för Dutch, då klippning av vinterlurv står på hans schema.
 
Onsdag - Träning med Knytkalaset!
 
Torsdag - Träning med Knytkalaset!
 
Fredag - Mattias kommer till Etuna och drillar oss!
 
Lördag - Mer träning för MJ!
 
Söndag - Total välförtjänt vilodag!
 
Om Dutch tycker att denna träningsvecka blir för jobbig, kan jag ju alltid ta med någon av mina andra fina hästar att träna med. Men jag tror inte att det blir några problem för min vältränade grabb, framförallt inte då det med olika tränare blir fokus på olika saker! Och vi behöver detta lilla träningsläger, nu är det ju dags att ta ett steg framåt för oss! :)
 
För Mattias kommer jag även träna nån/några andra hästar, vet inte än riktigt vilka än, men något mer träningspass snor jag åt mig när min guru är hemma hos mig på besök. 
 
Arkivbild från EM på min snygga Dutch!
 Anonym

Kan inte du lägga upp en film/bilder hur du knoppar? syr eller använder du gummisnoddar?

Svar: Det kan jag försöka fixa, jag syr knopparna :)
Sanna Nilsson

 2012-10-07    18:49:43
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se