Väntar på M.J.

 2012-10-30    21:14:00   av:.
Hej och hallå, herr Jansson är påväg hit och jag hoppas att han hoppar av tåget på rätt ställe denna gång! (Förra gången skulle han hoppa av i Katrineholm, men missade att tåget stannat - den förvirrade människan..)
Imorgon och på torsdag är det träningar här på anläggningen, långa men såå roliga dagar!
 
Jag ska träna med min Dutch och med fina Limbery båda dagarna och jag känner mig extremt taggad! Det ska bli jättekul att höra vad Mattias har att säga om de framsteg Dutchen gjort ang GP rörelserna och hur vi ska gå vidare i träningen med Danskeman efter hans lite lugnare sommar!
 
Jaja dags att möta upp tränaren och snacka häst hela kvällen!! :)
 
Mattias och snyggingen Hernandez sist herr J var uppe!
 Jessica

Hej! Jag har inte följt din blogg så jättelänge, men den är jätterolig att läsa! Kan du inte berätta lite mer om Limbery? Mvh Jessica

 2012-10-31    18:45:46
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se